Hem > Forum > Depression > Vad är det som är fel

Vad är det som är fel

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2
  • Avatar

    Jag har allting i livet, bostad, världens bästa och finaste sambo, gosigaste katten, mycket vänner och fin familj. Nytt jobb och en snygg bil.
    Jag har också borderline, depression/ångest. Som aldrig blir bättre. Ska snart börja gå hos VUP i en ny stad, jag hoppas verkligen på bättre hjälp där. Vill verkligen må bra för en gång skull, vill veta hur de känns!
    just nu är det mycket mörka tankar som kommer och går, ser framför mig hur jag tar livet av mig själv. Jag gråter och gråter ingenting blir bättre och jag vet verkligen inte varför det är såhär eller varför jag mår piss.
    Känns faktiskt som att ingenting hjälper. Ser bara en utväg som jag egentligen inte vill ta.
    jag försöker intala mig själv att allting löser sig, börjar se en framtid men det är så svårt. Varje ny dag ger mig ångest. Vill bara ha svar på varför det är såhär….

    Vad är VUP?

    Jag känner igen mig; man borde må bra men man mår skit..

    Skulle gärna skriva mer till dig, men jag vill veta lite mer om din bakgrund och vad du har för tankar om varför det har blivit såhär?

    Vad har du för relationer i ditt liv? Är det hälsosamma sådana? Ibland kan människor runt omkring en inte stötta tillräckligt och då behövs det ransakas.

    Hur är du mot dig själv? Hur är självkänslan? Jobba på den om den är låg. Kram

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.