Hem > Forum > Depression > En dag finns jag, nästa är jag borta

En dag finns jag, nästa är jag borta

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Jag fattar inte varför jag har hamnat i en sån ond cirkel. Jag insåg det alldeles nyss också.

    Mitt humör är abnormt. En vecka är jag hyperaktiv, jättesocial, spontan och klarar av skolan som om inget. Och under tre veckor faller jag ner i en svacka (den tredje veckan är alltid värst).

    Jag läser det naturvetenskapliga programmet, så jag känner att jag måste vara på hugget hela tiden även om jag inte klarar av det. På grund av det blir vissa svackor värre än andra.

    Det är alltid värst när jag är hyperaktiv för att jag vet att det inte kommer vara så hela tiden. Även fast mina känslor är genuina just då.

    Fattar inte vad felet är på mig liksom.

    Avatar

    Jag fattar inte varför jag har hamnat i en sån ond cirkel. Jag insåg det alldeles nyss också. Mitt humör är abnormt. En vecka är jag hyperaktiv, jättesocial, spontan och klarar av skolan som om inget. Och under tre veckor faller jag ner i en svacka (den tredje veckan är alltid värst). Jag läser det naturvetenskapliga programmet, så jag känner att jag måste vara på hugget hela tiden även om jag inte klarar av det. På grund av det blir vissa svackor värre än andra. Det är alltid värst när jag är hyperaktiv för att jag vet att det inte kommer vara så hela tiden. Även fast mina känslor är genuina just då. Fattar inte vad felet är på mig liksom.

    God Söndags e.m. här på MiND Forumet.

    * FRÅGA-1: Har Du haft eller aldrig varit i kontakt med psykiatrivården så som en Öppenvårdsmottagning i din eller i en grannkommun ?

    * FRÅGA-2: Har Du en pågående samtalskontakt (session) med en legitimerad psykolog eller en läkare via nätet / internet eller Appar via en Smartphone / Mobiltelefon av tjänster från Landstingen / Regionerna om ditt aktuella pågående hälsoproblem / hälsotillstånd som troligen är inom psykiatriska området men det kan också höra till fysisk hälsoproblematik ?

    * Om Du inte har ovannämnda som jag nämner i FRÅGA 1 & 2, är min rekommendation att Du tar kontakt oavsett fysiskt eller via nätet din närmsta Öppenvårdsmottagning inom Landstinget eller Region Du är hemmahörande i…

    På återseende…

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.