Npf-problematik

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0
  • Avatar

    Hej ja har en massa tankar och känslor i kroppen just nu kommer inte till ro.
    Ja är en ensamstående mamma som själv har Adhd utmattningssyndrom och lindrig utvecklingsstörning.
    Sen snart 2 år tillbaka har jag varit separerad från min dotters pappa. Min dotter är 10 år fyllda som har Adhd och Autism nivå 2. Min älskling har även en en grundläggande sjukdom som måste vårdas dagligen. Ja har tagit hand om vår dotter nästan helt ensam då hennes pappa har varit närvarande lite då och då men har inte sett hennes behov. Nu har hon varit hos sin pappa nästan 1 vecka och det har varit slarv med medicin intag då hon varit hemma 1 vecka. Hon kom hem i söndags kväll jag brast i tårar av lycka när jag kramar om mitt allt. senare på kvällen då de va tid för att ta sina mediciner så började hon låta så liten pep nästan fram orden. Sa till henne att du är en stor tjej nu du kan prata. Lyckades få henne att samarbeta med mig. Dagen har fungerat bra men sen kom de en Mega låsning. spelade ingen roll va ja försökte me. Om några timmar så ska jag ha ett sip möte som jag är otroligt nervös inför och en massa ångest. Då både jag och dottern är hemma då vi har åkt på någon förkylning så blir de extra svårt att koppla av inför morgondagens telefon samtal. Kl ticar på allt för mycket och ångesten ökar behöver sova om man ska orka med. Ska försöka komma ner i varv nu och förhoppningsvis får man sova en stund alla fall. God natt

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.