Hem > Forum > Hopplöshet > Vill bara dö allt är ändå meningslöst.

Vill bara dö allt är ändå meningslöst.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
3
  • Vill bara dö allt är ändå meningslöst. Det finns ingen mening att leva. Önskade att jag kunde få dö nu. Allt är ändå så jävla hopplöst. Orkar inte kämpa så mycket längre. För det finns ändå ingen mening. Och dör jag så blir jag av med alla mina tankar.

    Avatar

    Vill bara dö allt är ändå meningslöst. Det finns ingen mening att leva. Önskade att jag kunde få dö nu. Allt är ändå så jävla hopplöst. Orkar inte kämpa så mycket längre. För det finns ändå ingen mening. Och dör jag så blir jag av med alla mina tankar.

    prova börja måla. Rensa tankarna. Träffa djur. Titta på fåglarna. Skaffa en tjej. Skaffa tinder eller BADOO för tänka påknäppt annat. Börja röka cigg eller snus vill skriva annat men kanske olagligt. Spara pengar. Träffa familj mormor morfar eller andra släktingar. Köp en triss lott eller köp kläder på second hand börja andas med näsan. Gå runt hela dagarna och fokusera på andningen med näsan så slipper du tankarna

    Avatar

    Vill bara dö allt är ändå meningslöst. Det finns ingen mening att leva. Önskade att jag kunde få dö nu. Allt är ändå så jävla hopplöst. Orkar inte kämpa så mycket längre. För det finns ändå ingen mening. Och dör jag så blir jag av med alla mina tankar.

    God Söndags e.m. här på MiND Forumet.

    * Jag har läst nyligen ditt inlägg / skrivelse.

    * Vill Du prata av dig med mig så finns jag till, jag sträcker ut min hand här 🙏🤝…

    * Jag kan komma med konkreta tips / råd som jag hör att Du kan behöva så när Du förhoppningsvis se och läser mitt inlägg / skrivelse här på MiND Forum:et återkom gärna så ska jag försöka vägleda dig på bästa sätt…

    På återseende…

    Vill bara dö allt är ändå meningslöst. Det finns ingen mening att leva. Önskade att jag kunde få dö nu. Allt är ändå så jävla hopplöst. Orkar inte kämpa så mycket längre. För det finns ändå ingen mening. Och dör jag så blir jag av med alla mina tankar.

    Känner likadant! ❤️❤️❤️

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
3

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.