Hem > Forum > Depression > Panik…….

Panik…….

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4
  • Avatar

    Jag har tappat kontrollen helt, jag klarade inte av att hoppa framför tåget. Inte denna gången heller, får antingen prova igen eller aggera på ett nytt sätt. Jag vet inte vad som är värst, att må såhär dåligt, eller att veta om att självmord är min ända väg ut. Att vården, oavsett sluten eller öppenmottagning, akut eller inte aldrig kan hjälpa mig. Jag vet inte vad jag ska ta vägen just nu. Jag har ren panik. Jag klarar inte av att gå till jobbet imon, men jag klarar inte av skammen som kommer genom att sjukskriva mig, jag har inget tillvägagångssätt som känns rimligt att aggera efter inom den närmsta timmen. Vad fan ska man göra, vad ska jag göra…..vad är meningen med mitt liv, varför är jag kvar när de är så uppenbart att jag inte passar in här. Att jag måste bort

    Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Och jag är så myket äldre än dig. Men…

    Satt här just och fick se dina senaste inlägg/trådar. Och det var skönt att läsa att du inte fixade det där med tåget, om du missförstår mig rätt.

    Är här på Mind ganska så ofta och spanar läget, och har läst det mesta du har skrivit. Känner, och tror mig förstå en del, hur jobbigt du har det. Och hur du kämpar.

    Önskar jag kunde lindra!

    Avatar

    Finaste du Pink Licoja🙂

    Önskar att jag kunde ge dig en kram och tala om att allt kommer att ordna sig.

     

    Avatar
    Trådstartaren

    Till Blue mulevy.

    Tack för ditt svar. Att höra att du läst många av mina inlägg fick väl mig att känna mig mindre ensam, även om jag vet att det inte direkt varit trevlig läsning. Jag har stora problem, och vet väl inte hur jag ska ventilera. Så exploderar väl här då och då. Vet inte vad jag ska göra annars. Jag lyckades komma till jobbet idag. Rent psykiskt borde jag nog stannat i sängen, men vi är få i personal och har mycle att göra, så jag vågade inte sjukanmäla mig pågrund av skam och skuldkänslor som skulle komma som påföljd

    Tack så mycket själv!

    Det var glädjande att läsa att du kom iväg till jobbet. Hoppades på det.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.