Hem > Forum > Må piss > Någon mer?

Någon mer?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Finns de någon mer som känner som jag, varje dag som går man bara finns där, man vet inte varför. känns som quicksand , hur mycket man än försöker så faller man längre ner. Inte ha någon att snacka med för ingen skulle förstå, ställer mig ofta den frågan “Vad går livet ut på?” för så som de är nu vill jag inte fortsätta så mycket mer.Ibland vill man bara bryta ihop, liga fosterställnings och bara “fuck allt” men de hjälper inte för tankarna kommer ändå, demonerna finns fortfarande kvar. Orken börjar ta slut. Vill bara prata, Vill finnas.

    Avatar

    Hej

    Det finns många som skulle förstå, du är inte ensam att tänka som du gör. Det finns många som undrar vad livet går ut på. För mig så är det att existera för mina vänner, min familj, att hitta kärleken, resa, umgås med vänner, hjälpa vänner som mår dåligt, att hjälpa folk som mår dåligt, ha kul och inte ångra något som man gör. Man får lov att bryta ihop ibland och ligga i fosterställning, det är helt ok, man måste bara kunna resa på sig och säga “fuck allt” idag ska bli en grymt bra dag! Har du kompisar / vänner som du kan anförtro dig åt? Du ska veta att det är fler som förstår än folk som inte gör det. När jag samtalar med vänner och berättar hur jag känner så lyssnar dom och kommer med bra inputs osv. Du måste hitta något som du blir lycklig av att göra i livet, måla, laga mat, fiska, träna, lyssna på musik whatever liksom. Gör det som får dig att må bra och försök att öppna upp dig för vänner eller kompisar. Kanske till och med din familj. jag tror de vill lyssna på vad du har att säga och vill hjälpa dig för att må bra! Försök hitta saker som gör dig lycklig och kör på det!

    Du är inte ensam att känna som du gör och det finns folk som kommer förstå dig!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.