Hem > Forum > Arbete & Skola > Min mamma och jag

Min mamma och jag

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Detta är något jag hoppas ingen behöver uppleva men jag har upplevt det! En mamma som inte inser att hon stöter bort mig genom att nonchalant strunta i att ha en sund relation med min flickvän.

    jag och min flickvän har varit tillsammans i 2-1/2 år och allt är inte solrosor på sommarängar nu. Varför? Jo för pga att min mamma sagt rakt ut att hon inte är intresserad av att ha en svärmors relation med min flickvän så har jag och min flickvän gjort slut! Frustrerad över att inte kunna prata med min mamma efter att ha försökt 1,2,3 och 4 gånger så fattar hon inte hur jag känner och att hon påverka min framtid med den mest underbara tjejen i hela värden!! Många skulle säkert säga att man kommer över det sen. Men om min mamma beter sig såhär nu vad hindrar henne från att bete sig likadant om man går vidare! Och jag vill inte gå vidare! Jag vill ha min ögonsten, min lilla ekorre, min lilla lille skutt😭 jag är 23 år och må vara ung. Men jag hade planerat att ha barn och gifta mig med denna underbara människa! Nu är allt förstört och ensamheten är enormt stor..

    Avatar

    Ärligt talat? Jag tycker du och din flickvän ska skita i din Mamma. Prata med henne igen, ni behöver faktiskt inte ha med din Mamma att göra fall hon pajar er relation.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.