Hem > Forum > Depression > Depressionen sämre av sjukvården!

Depressionen sämre av sjukvården!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2
  • Avatar

    Vet inte om nån läser men vill dela mina erfarenheter på nåt sätt. Kanske skulle man anmäla men snart sitter man väl där igen på slutenvården och det kanske bara blir värre?! Har snöat in och googlat på ämnet skam, suicid och psykvården och sett att jag inte är ensam om mina erfarenheter.
    Jag har blivit så illa behandlad av sjukvården och slutenvården i synnerhet och bara blivit sämre av detta. Inte många förstår att man är väldigt sjuk och inte väljer ett suicid utan det är svart svår ångest som man bara måste bort ifrån, utan tanke på familjen. Är bipolär med svåra återkommande depressioner som nog aldrig kommer sluta. 20 år inom psykvården och inga mediciner eller annat som hjälper. Det enda som är skönt med slutenvården är de andra patienterna som man kan prata öppet med och förstå att man inte är ensam.

    Avatar

    Hej.

    Du kan prata öppet med mig om du vill?

    Ensam är du absolut inte.

    Mvh

    Michael

    Avatar

    Vet inte om nån läser men vill dela mina erfarenheter på nåt sätt. Kanske skulle man anmäla men snart sitter man väl där igen på slutenvården och det kanske bara blir värre?! Har snöat in och googlat på ämnet skam, suicid och psykvården och sett att jag inte är ensam om mina erfarenheter. Jag har blivit så illa behandlad av sjukvården och slutenvården i synnerhet och bara blivit sämre av detta. Inte många förstår att man är väldigt sjuk och inte väljer ett suicid utan det är svart svår ångest som man bara måste bort ifrån, utan tanke på familjen. Är bipolär med svåra återkommande depressioner som nog aldrig kommer sluta. 20 år inom psykvården och inga mediciner eller annat som hjälper. Det enda som är skönt med slutenvården är de andra patienterna som man kan prata öppet med och förstå att man inte är ensam.

    Hej igen.

    Hur mår du idag/senaste veckan?

    Upp eller ned period?

    Mvh

    Michael

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.