Hem > Forum > Närstående > Otrohet?

Otrohet?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Hej, söker mig hit för att jag själv inte vet vad jag ska göra… för inte så länge sedan hjälpte jag en närastående med att skaffa facebook och han som person är rätt så klurig.

     

    Personen jag talar om är över 35 år gift och har barn och dum ide men fick för mig att eftersom jag har hans inlogg tänkte jag kolla vad han styrde med på facebook mer exakt… 

     

    borde inte gett mig in där och ångrar mig i efterhand då jag hittade chattar med andra tjejer som han prata ” snuskigt ” med och bestämde träffar med dom … 

     

    Hur fan reder jag ut detta

    förstår din frustration och din magkänsla sa att du skulle titta in. Jag tycker du gör ett val att antingen pratar du med han och berättar vad du vet, det är orättvist gentemot hans partner om du inte säger något. Samtidigt förstår jag om du inte säger något.

    men sätt dig in i både hans sits och partnerns. Skulle du vilja veta själv om din partner var otrogen bakom din rygg eller vill du gå ovetandes med vad som händer bakom din rygg ?

    vad du än bestämmer dig för så gör du nog ditt egna kloka beslut utefter dina värderingar och måtto för livet

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.