Hem > Forum > Stress > Otäck känsla

Otäck känsla

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Jag märkte idag att jag verkligen inte kan vara den jag varit förut. Min psykiska ohälsa de senaste har gjort så stor skada att jag känner mig förändrad. Mer orolig, osäker och ifrågasätter allt jag gör. Jag jobbar på lager och förut så var jag så snabb och noga men lyckades ändå göra mina paket snygga och helt felfria. Även min arbetsyta runt omkring mig var proffesionell. Men nu är jag så rädd att klanta mig. Jag tar mycket längre tid än förut, måste dubbelkolla extra gånger att det är rätt vilket tar mer tid och ändå har jag en oro i magen att jag missat något. Det är oroligt i min miljö runtomkring och jag känner hur jag svettas över hela kroppen. Det är ett extremt obehag och jag är verkligen inte van vid detta. Det är extra jobbigt att själv se vart man än gång var i jämförelse vart man är nu. Ändå är jag så hård mot mig själv. Straffa mig själv för att jag inte gjort tillräckligt, trotts att jag borde ha i åtanke att jag är ganska sjuk och att mina förutsättningar idag är annorlunda än förut. En del av mig vill sluta på detta jobbet. Men jag är för osäker för att leta nytt jobb, och jag skulle inte klara av ångesten som kan komma om jag inte hittar något och att jag har mig själv att skylla för att jag valde att släppa ett jag hade.

    Någon som känner igen sig på något sätt, eller har råd?

    Avatar

    Men ok. Kan du inte se dig om efter annat och samtidigt jobba kvar?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.