Hem > Forum > Relationer > Hittade min killes sextap med hans ex, mår värre än nånsin

Hittade min killes sextap med hans ex, mår värre än nånsin

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
3
  • Avatar

    Lite bakgrund på hur allt hände:

    Jag skulle framkalla bilder på nätet för att göra album om min kille och jag som då har varit tillsammans i lite över ett år.

    Han hade bilder som inte jag hade kvar och därför gick jag in på hans Google foto konto som för någon anledning var inloggad på min dator. Oftast brukar inte bilderna alltid vara ordnat på ett kronologisk sätt och därför var en av den första foto/video jag såg en sextap på honom och hans ex! Det gjorde så ont så jag ville bara spy och gå härifrån för att jag visste inte när detta togs.(eller för den delen om det var han då ansiktet inte var med men som sagt jag kände igen honom ändå). Jag var bara tvungen att fråga om det var han… Och det var det. Han erkände att det var en sextap som hon (hans ex) ville göra när dem var tillsammans för över 4 år sen och är därför ingenting aktuell.

    Varför den fanns kvar? För att han har inte använt sin konto sen dess och hade tagit bort allt från sin dator och mobil men visste ej att det var kvar där.

    Men jag har den känsla att varje gång jag tänker igen på detta video så är det som att han har varit otrogen, det gör så ont i hjärtat och knyter i magen så jag vill spy. jag grätt så mycket igår kväll när han erkände att jag minns inte när jag somnade då torrarna slutade aldrig. Även nu när jag tänker på det så kommer tårarr .

    Nu är frågan hur ska jag hantera det?

    Jag har bett honom ta bort detta men ångrar mig då det betyder att han kommer se videon när han tar bort den.

    Det har skapat en stor komplex hos mig då när jag såg video så såg man att hans ex var mycket smalare, mer attraktivt och dem var i samma säng som vi delar nu.

    Att hur han rörde henne där gör han på mig och der skapar en jätte konstig känsla inombords så jag mår så dåligt.

    Det var ju flera år sen men… Aa som ni läste så krossade det mig 💔

    Jag skule verkligen behöva hjälp om det för jag vet inte vem jag kan fråga annars.

    Tack

    Avatar

    Hej!

    Åh jag lider med dig.  Vad jag kan läsa har ingen av er gjort något fel. Men inom dig har något förändrats OCH eftersom du konfronterat honom så har det med stor sannolikhet även påverkat honom.

    Det är inte konstigt att du mår dåligt av det du sett. Jag tycker du ska försöka berätta om dina känslor för din kille utan att med ord eller kroppsspråk (inkl tonläge) anklaga honom för något. Jag menar särskilt känslorna som väcks inom dig om dina komplex. Jag menar att endast uppvisa sårbarhet. Det är ju vad du är nu, sårad.  Och det utan att han gjort fel.

    Sen kanske det är en klok idé att byta sängen om det är möjligt. Det finns en risk att din kille inte reagerar som du hoppas det bör du vara beredd på.

    Det du skriver indikerar för mig att din självkänsla skulle behöva stärkas. Det är ingen quickfix på ditt problem men jag gissar att det är roten till det onda.

    Har jag rätt så har du ett kort och ett långsiktigt problem att hantera

    Kram

     

    Avatar
    Trådstartaren

    Hej! Åh jag lider med dig. Vad jag kan läsa har ingen av er gjort något fel. Men inom dig har något förändrats OCH eftersom du konfronterat honom så har det med stor sannolikhet även påverkat honom. Det är inte konstigt att du mår dåligt av det du sett. Jag tycker du ska försöka berätta om dina känslor för din kille utan att med ord eller kroppsspråk (inkl tonläge) anklaga honom för något. Jag menar särskilt känslorna som väcks inom dig om dina komplex. Jag menar att endast uppvisa sårbarhet. Det är ju vad du är nu, sårad. Och det utan att han gjort fel. Sen kanske det är en klok idé att byta sängen om det är möjligt. Det finns en risk att din kille inte reagerar som du hoppas det bör du vara beredd på. Det du skriver indikerar för mig att din självkänsla skulle behöva stärkas. Det är ingen quickfix på ditt problem men jag gissar att det är roten till det onda. Har jag rätt så har du ett kort och ett långsiktigt problem att hantera Kram

    Tack så himla mycket för ditt svar, det hjälper mig verkligen, tyvärr det där med att byta säng kommer vara svårt då vi båda bor hos hans föräldrar och studerar så har inte ekonomin att göra det 💔

    Han har sett hur sårad jag var då när han erkände fick jag panik och började gråta och slutade inte förrens jag somnad, han stöttade mig hela vägen ❤️

    Vi älskar varandra mer än någonsin men känner mig sårad 😢 så jag tror att jag måste försöka glömma bara…

    Tack igen fina du ☺️

     

    Avatar

    Jag blir glad över att du uppskattade att få svar.

    Fattar att det kan vara svårt med sängen

    Lycka till med kärleken!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
3

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.