Hem > Forum > Hopplöshet > Jag orkar inte mer

Jag orkar inte mer

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2
  • Avatar

    Hej, detta kommer antingen sluta bra eller dåligt men jag försöker att nu få hjälp anonymt istället för just nu orkar jag inte med jag vill inte dö efter som att jag kommer såra så sjukt många människor men jag orkar inte leva jag är djupt förälskad i en kille vi va tillsammans innan o sen tog de slut o sen blev vi typ tillsammans igen men de verkar alldrig fungera för jag e för på o ja han gör ju sina fel o nu säger han att han har tappat alla känslorna för mig igen han e den ändå jag vill ha och ingen annan sen så orkar jag inte med min familj längre jag hatar dem o älskar dem samtidigt jag känner mig som en börda för alla jag e tjock ful äklig och en missly jag ungjävel som ingen älskar… Jag försökte ta sjäkvmord för typ 2 veckor sedan o då insåg jag att folk bryr sig om mig men nu känns de som att allt e förstört igen o jag vill bara gråta o gråta o gråta hela tiden… Ja vet inte vad jag ska göra hjälp…</3

    Avatar

    Hur har det gått för dig? Hur mår du nu?

    Avatar

    Hej! Du verkar helt fantastisk tycker jag! Öppen, känslosam och går inte runt och tycker du är bäst som alla andra på denna jord som tror sig veta bäst. Jag tycker jag är kass och är jätte ödmjuk till andra men känner inte att jag får något tillbaka heller. Man mår ju inte så bra själv av det, frågan är hur man ändrar den uppfattningen? Eller om man bara inte funnit rätt människor att omge sig med? Det finns likasinnade som dig, ville bara att du skulle veta det, om det kan vara en tröst! Ge inte upp vändningen måste komma när vi börjar tycka om oss själva!

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.