Hem > Forum > Varmprat > Hjälp!!! Inget händer !!

Hjälp!!! Inget händer !!

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0
  • Avatar

    Hej jag är en medelålders tjej som under 3 år stöttat en kille som jag inte har ngn relation med bara varit medmänniska stöttat med kläder, mat o framförallt samtal.

    När jag först träffade honom va han hemlös i min lilla ort sov på kyrkans toalett utan ngt mer än sina kläder .

    efter hjälp honom med soc kom han tillbaka fick FK bostad mm men efter ett tag slutade öppna post p gick inte till soc o slutade med tvångsintagning i ngn form av psykos, scitzofreni .

    Han kom ut som en helt ny människa pratade o tog sig för saker fixade egen lägenhet o möbler, dock 20 mil bort men jG skickade kläder o vi mailade o ringde sms till i julas då han slutade svara inte öppnade post mm. Har sedan dess kämpat med soc, psykiatrin hyresvärden o kyrkans personal men ingen gör ngt ALLA förstår att han mår dåligt men inget kan göra ngt o jag befinner mig 20 mil utan kunna tala med honom. Han ser/ verkar lugn utåt men kaoset i huvudet syns inte. Han är i ngn psykos o då hjälper väl bara medicin ??? Vem kan hjälpa när man är för sjuk att förstå man är sjuk.

    nu är han hemlös utan tele inkomst ?? HJÄLP försökt ALLT!!!

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.