Hem > Forum > Må piss > Varför kan inte allt bara bli bra!!!

Varför kan inte allt bara bli bra!!!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4
  • Avatar

    Pallar inte mer! Har gått i en idrottsförening nu i typ 3 (för många) år men trivs inte!! Jag orkar inte gå på träningar eller spela matcher när allt bara ska vara dåligt! När alla bara klagar och bara tänker på att vara bäst.

    Jag är bra, super bra och laget behöver mig men jag orkar inte! Jag trivs inte ett dugg och orkar inte fälla en massa tårar och få en dålig känsla om att allt kommer gå fel innan en träning eller match med laget.

    Vill sluta men har redan betalat för all utrustning och avgiften detta år, och jag vill inte säga anledningen varför jag är tvungen att sluta. Pallar inte meeer!!

     

    Snälla hjälp, vad ska jag göra?!!?

    Avatar

    Pallar inte mer! Har gått i en idrottsförening nu i typ 3 (för många) år men trivs inte!! Jag orkar inte gå på träningar eller spela matcher när allt bara ska vara dåligt! När alla bara klagar och bara tänker på att vara bäst. Jag är bra, super bra och laget behöver mig men jag orkar inte! Jag trivs inte ett dugg och orkar inte fälla en massa tårar och få en dålig känsla om att allt kommer gå fel innan en träning eller match med laget. Vill sluta men har redan betalat för all utrustning och avgiften detta år, och jag vill inte säga anledningen varför jag är tvungen att sluta. Pallar inte meeer!! Snälla hjälp, vad ska jag göra?!!?

    Godnatt här på Mind Forumet.

    * Har läst hela ditt inlägg / tråd här ovan.

    * Jag tycker Du skulle behöva prata ut med någon Du har förtroende inom laget, har ni inte någon tränare, någon fast punkt som Du kan s.k. “vända dig till” eller är det därför Du också skriver här på MiND Forum:et och ber om hjälp ?

    * Självklart är Du välkommen precis som alla andra människor här att samtala ut / prata ut om det Du har tufft i livet och hoppas VERKLIGEN att det löser sig för dig.

    * Om Du inte har någon i laget eller någon tränare som jag kunna tänka mig som någon att prata ut med så funderar jag på har Du någon anhörig eller släkting Du kan vända dig till även fast detta har med idrott/sport att göra med?

    * Eller har Du någon nära vän / kompis som Du står nära till som Du kan “lufta lungorna” med, en form av prat-ventil?

    Om Du behöver prata ut / skriva av dig här på Mind Forumet så ställer jag gärna upp här på Mind Forumet…

    Var rädd om dig och ta hand om dig också…

    På återseende…

    Avatar
    Trådstartaren

    Jo visst, har pratat med en nära vän till mig men hur ska min plats i laget förändras? Det kommer fortfarande vara detsamma i laget eller?

     

    Avatar

    Det känns som du är deprimerad – har du tänkt på att du kanske behöver söka hjälp för detta och det kan vara orsaken till dina känslor?

    Ta kontakt med din vårdcentral eller om du har en psykakut i närheten av var du bor. Har du en bra kontakt med en idrottsläkare så kan du säkert få bra hjälp via dem

    Vänliga hälsningar

    MIND moderator

    Avatar

    Jo visst, har pratat med en nära vän till mig men hur ska min plats i laget förändras? Det kommer fortfarande vara detsamma i laget eller?

    Godmorgon här på Mind Forumet.

    * Har läst hela ditt inlägg / tråd här ovan.

    * Vad säger din nära vän om detta om laget och din plats i laget?

    * Har Du diskuterat med en tränare om detta, om att Du vill ha en annan roll/plats i laget?

    * Jag kan inte säga på förhand att det kommer vara detsamma i ditt lag, jag tror Du behöver sätta dig ner och samtala med någon som har en roll i laget, eller utanför fast vid sidan av t.ex. en tränare etc..

    * Detta med idrottsläkare tycker jag personligen låter som en bra idé att vända sig till när Du inte mår bra pga detta som är idrottsrelaterat…

    På återseende…

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.