Hem > Forum > Depression > Orkar inte må såhär dåligt

Orkar inte må såhär dåligt

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Jag har varit deprimerad upprepade gånger i mitt liv. Mobbning i Skolan under hela uppväxten. Ofta ensam och utstött. Hade Anorexia när jag var 11 år till jag var 13. Då blev jag äntligen frisk. Varit på vårdcentraler och BUP och nu vuxen psykiatrin. När jag var 13 fick jag diagnosen Atypisk Autism. Vet inte om det är därför jag haft så många återkommande depressioner eller inte. Jag är nu ännu en gång deprimerad.. Men denna gång är det mycket värre än innan. Jag är extremt ledsen och väldigt arg hela tiden. Det går ut över andra. Speciellt de som är mig nära. Jag är så arg och så ledsen och har sån fruktansvärd ångest. Jag är extremt trött i huvud och i kroppen. Jag har ingen ork. Folk runtomkring säger tänk positivt! Det går inte. Jag försöker tänka positivt. Men det är omöjligt. Ibland vill jag vara fly. Jag skriker rakt ut till sambon jag vill dö! Jag orkar inget mer. Alla runtomkring ser hängiga ut. Folk undviker mig allt mer. Har kontakt med psykiatrin. Men har en dålig doktor. Hon ger inga svar. Hon svarar knappt på frågor. Jag förstår inte vad som är fel. Kan ingen hjälpa mig? Någon som har tips? Jag vill verkligen inte det ska sluta illa egentligen. Jag vill ha hjälp. Helst fort…

    Avatar

    Har du möjlighet att träffa en annan psykolog?

    Kan du ta kontakt med MINDs självmordslinje? – jag tror de har 90101 som telefonnr men du får kolla på hemsidan. Kanske kan de tipsa om hur du ska göra för att byta psykolog eller få några andra konkreta tips om hur du kan hantera din situation.

    Skriv gärna mer om dig själv – jag kommer att läsa alla och svara så ofta som den verkliga värden tillåter att jag är här inne.

    Kram

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.