Hem > Forum > Livet > Till min älskade

Till min älskade

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2
  • Avatar

    Vill bara skrika men sitter helt tyst. Tårarna rinner fortare än vad jag hinner torka bort dem.
    Du var min anledning till att le, till att bli en bättre människa, till att leva inte bara existera.
    Jag kommer aldrig lämna dig även om du lämnar mig.

    Jag kommer alltid vänta på dig, jag kommer alltid finnas för dig.

    När jag träffade dig var jag i ett djupt svart hål, jag klev ur hålet och var lycklig direkt. Nu är jag djupare i hålet än innan och vet inte om jag kan komma upp igen.
    Jag har bara känt dig några månader men ville spendera en livstid med dig. Jag gick för fort fram, det erkänner jag men livet fick en mening och jag ville spendera varje minut med dig. Jag har aldrig känt riktig lycka tills jag träffade dig.

    Du, dina barn och mina barn är allt för mig. Jag ville göra er lyckliga och ge er allt ni förtjänar. Ni är min familj, vare sig du vill eller inte.
    Jag kommer älska dig resten av livet och du kommer alltid vara saknad av mig.
    Vi var lyckliga, det vet jag att vi var, andra såg det också och har sagt det till mig.
    Jag vet att du har det svårt med alla dina känslor och allt som händer just nu men jag är din klippa i stormen som du själv kallade mig.

    Jag vill känna dig emot mig, jag vill hålla om dig. Vill säga att allt blir bra och ordnar sig.

    Om du ger mig möjligheten ska jag göra ditt liv till en saga med ett lyckligt slut.

    Jag vet hur du har haft det så jag förstår inte riktigt hur du kan gå tillbaka till det. Du och dina barn förtjänar så mycket mer än så.

    Du vet att jag har rätt i det jag har sagt till dig, någonstans inom dig vet du det, jag hoppas att du hittar det snart.

    Jag kommer aldrig sluta älska dig och måste jag så får jag ge dig tid att komma på hur mycket bättre du har det med mig.

    Avatar
    Trådstartaren

    För mig kommer detta alltid vara vår låt. Du spelade den flera ggr och skickade den till mig

    Du är allt jag nånsin önskat
    Du är allt jag nånsin drömt
    Du är den som får mig minnas
    Alla drömmar jag har glömt
    Och du är den som får mig hoppas
    Du är den som får mig le
    All min kärlek får du bära
    Hela livet vill jag ge

    För du är där när ingen ser mig
    Du är där när stormen yr
    Du är där när natten skrämmer
    Och du är där när dagen gryr
    Och jag vill alltid ha dig nära
    När som åren läggs till år
    Och vad livet vill oss lära
    Är att framtiden är vår

    Lalala…

    När som klockorna har stannat
    Och tiden tycks stå still
    Och man inte vågar säga
    Det man längst i hjärtat vill
    Då ska vi ta varandras händer
    Då ska vi minnas denna dag
    Och förstå vad som än händer
    Är det alltid du och jag
    För du är allt jag nånsin önskat
    Du är allt jag nånsin drömt
    Du är den som får mig minnas
    Alla drömmar jag har glömt
    Och du är den som får mig hoppas
    Du är den som får mig le
    All min kärlek får du bära
    All min längtan vill jag ge

    Ja, all min kärlek får du bära
    Hela livet vill jag ge

    Avatar
    Trådstartaren

    Det kanske känns som om du inte vill vara med mig nu men jag stannar ändå. Du vet att jag stannar, måste jag så tittar jag på dig på håll. Behöver du så finns jag för dig. Du och jag.
    Jag har inte mått så bra i livet och det har påverkat mig på massa olika sätt. Jag känner mig vilsen och rädd. Med dig känner jag mig hemma och modig och jag påbörjade göra sånt jag vill göra, umgås med barnen, jag vill ju ha ensam vårdnad om dem. Jag funderade på att börja motionera för att kunna må bättre fysiskt.
    I sängen vill jag ge dig allt, ömhet, passion, hårdhet, orgasmer efter orgasmer. Jag är inte van med hård sex men jag älskar det! Jag har inte varit med någon som riktigt velat ha det så att säga. Jag vill uppleva 3 sprut efter varandra med dig. När man är så där härligt hård hela tiden, det är en härlig känsla.

    Ditt hem är det finaste hem jag vet. Jag vill hjälpa dig att ta hand om det. När du kommer hem från en dag på jobbet så ska hela hemmet lysa av kärlek och respekt. Det ska vara snyggt och rent och barnen glada. Du ska känna att du får ny energi när du kommer hem. Jag vill visa dig att jag kan ge dig allt det.

    Jag har jättesvårt för att prata om vissa saker, speciellt sånt jag känner att jag är dålig på och ibland behöver jag påminna mig själv att problemen inte löser sig själva och jag måste ta tag i dem om dom ska lösas. Jag började ta tag i problemen närcjag träffade dig.
    Utan att du har gjort något mer än att finnas så började jag reda ut saker i huvet. Jag kan vara lite tankspridd men det är av goda anledningar. Jag jobbar i huvet för att räta ut frågetecken jag haft genom livet.

    Jag ska inte vara ditt projekt, jag är mitt projekt, jag jobbar på att förbättra mig själv och jag gör det. Jag har varit nere i en svacka i många år och det har lett till många problem och konflikter i livet, ett destruktivt liv. När jag träffade dig kom jag upp ur den svackan och tog tag i det jag har haft problem med. Jag har inte sagt något till dig pga skammen. Svackan började nog redan i grundskolan tror jag, fick jättedåliga betyg och nu vill jag plugga upp dem. Jag har inte varit den bästa personen, jag har druckit för mycket för att dölja mitt mående. Jag har, utan att du sagt något nästan helt slutat dricka och det har jag gjort med glädje. Jag behöver inte alkoholen för att dölja något. Det något finns inte längre. Jag har haft svårt med känslor och känt mig ensam, därför jag kanske haft så många förhållanden. Jag var aldrig riktigt lycklig i dom. Jag vet hur allt låter och kanske skulle jag ha berättat för dig mycket tidigare men jag har aldrig berättat om det för någon och jag vill inte att någon ska få veta heller så det är vår hemlighet. Det är först nu med dig som allt faller på plats, jag känner att jag kan göra allt, det kommer ta lite tid men jag har så mycket inom mig att leverera, till dig och till barnen. Jag älskar mina barn men jag har inte älskat mig själv. Jag har nu chansen att visa dem vilken bra pappa jag är. Tyvärr bor jag ju som jag gör men jag ska söka bostad och fråga alla jag känner om en bostad som jag kan ha barnen i och sen söka om ensam vårdnad så dom kommer bort från sin destruktiva miljö. Dom förtjänar det bästa och det ska dom få.

    Du har gett mig en ny syn på livet, allt suger faktiskt inte. Jag har alltid varit arg på hela världen fast den inte gjort mig något. Jag har inte velat ta del av världen, jag har inte sett glädjen med det men jag gör det nu.

    Jag har som jag skrivit ovan aldrig sagt något till någon om allt det här till någon men är det någon som jag vill berätta det för så är det dig. Jag söker inget medlidande eller nåt utan en inblick i mitt liv. Jag skäms för mycket för allt det här för att berätta det när jag hade chansen. Jag har mycket att jobba med men jag tänker göra det, jag tänker göra det för mig, mina barn och… dig. Jag vill som sagt kunna visa dig vad jag kan och vill. Jag vill kunna ge dig allt och det kommer jag att kunna göra.

    Många tycker om att snacka skit om mig och du vet ju om den värsta av dem. Jag har för länge sen slutat bry mig om det, jag har inte orkat bry mig. Jag har ju mått som jag har gjort. Jag hoppas att du vet att det är skitsnack, det mesta, sen finns det säkert saker som stämmer. Det gör det väl alltid?

    Jag kommer alltid kämpa för oss 2, det vet du och om du måste göra ddt du säger att du vill göra nu så kan jag inte hindra dig men jag kommer inte överge dig. Du har gett mitt liv en mening och det kommer du alltid göra. Jag önskar att jag kan få träffa dig ibland, på din väg från jobbet, bara sitta på en bänk några minuter och hålla kontakten.

    Du säger att det inte går men jag ber dig verkligen om det. Jag behöver det, iallafall nu i början. Sen blir det väl lättare med tiden, det sägs ju så iallafall.

    Så, nu vet du varför jag är som jag är.

    Jag kommer alltid älska dig, glöm mig aldrig

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.