Hem > Forum > Må piss > Ny grupp på Facebook. Inga regler bara känslor. Fritt att uttrycka vad ni vill.

Ny grupp på Facebook. Inga regler bara känslor. Fritt att uttrycka vad ni vill.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2
  • Avatar
    Avatar
    Trådstartaren

    I bland måste man få lov att skriva om det svarta. Utan pekpinnar. Någon som går in och säger stopp, du får inte berätta hur du mår här. I min grupp får du göra det. Det finns bara en regel TW existerar inte. Om du behöver TW (triggerwarning) är det här inte gruppen för dig.  Skriv av hjärtans lust. Skriv det svarta, det ljusa, vad du vill. Det är en  låst grupp och jag vill att det skall få vara ett safe place för den som behöver uttrycka sina känslor men blir stoppade av andra grupper. Det rings inte till polis, SOS, önskar du det får du vända dig till andra grupper som det finns gott om. I min grupp får du skriva allt det svartaste av svarta och vi tröstar men respekterar varandras val i livet hur de än ser ut.

    Om detta är något för dig. Om du är trött på att bli stoppad från att uttrycka dig bara för att du är 100% ärlig så är du välkommen.

    Kramar till er alla

    Avatar
    Trådstartaren

    Min tanke är att ingen skall gå ohörd. Det skall inte som här finnas 0 svar till allt för många ångestfyllda människor.

     

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.