Hem > Forum > Relationer > Psykisk ohälsa sätter stop

Psykisk ohälsa sätter stop

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    jag har varit kompis med en kille i mer än ett år nu och jag jag kommit han nära än vad någon annan har gjort! Och han han kommit mig nära och vet näst intill allt om mig! Båda av oss mår dåligt! Så vi stöttar varandra men ibland känns de som vi drar ner varandra.

    Han erkände för mig att han hade känslor för mig, och det va detta jag nästan va rädd för! Grejen är den att jag inte kan leva utan honom men jag vet inte va jag vill kärleks mässigt! Han trycker ner sig själv, hur han kunnat tro att de någonsin skulle bli vi två! Osv osv. Har sagt till han att man vet aldrig vilka vägar livet går för vill inte göra honom ännu mer ledsen.

    jag har känslor eller så är de bara mitt huvud som spelar mig ett spratt och får mig låstas.

    Men jag vågar mig inte in i något, jag mår så pass dåligt psykiskt att jag inte ens klarar att ta hand om mitt kaos, så innan måste jag fixa mig själv! För är rädd att såra han i fall allt bara skulle sluta i kaos.

    Det är 10 år mellan oss och det skrämmer mig lite också.

    Vet inte va jag ska ta mig till?!

    Avatar

    HMM hur går det för dig just nu?

    Tio års skillnad är inte så farligt… om du verkligen är kär i den här killen… Kärlek är inte bunden till ålder

    Men är det inte ok att vara förvirrad i din situation… vad skulle hända om du berättar hur det är på riktigt för att visst gör du honom ledsen men att inte göra det ger honom hopp som hindrar er vänskap att bli bra

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.