Hem > Forum > Hopplöshet > Vi önskar att du testar att ta emot hjälp. Låt oss ge dig ett samtal.

Vi önskar att du testar att ta emot hjälp. Låt oss ge dig ett samtal.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Avatar

    Vi önskar att du testar att ta emot hjälp. Låt oss ge dig ett samtal. Ring eller chatta in till oss på 90101 eller https://chat.mind.se/

    Jag har ringt upp alla mina minutrar. Chatten är konstant upptagen, jag får inte skriva vad jag egentligen känner här där det faktiskt finns människor att prata med.

    Jag känner mig styrd och lurad av er MiND. Ni lovar runt och håller tunnt. Var är mitt samtal? Var är min hjälp?
    Var är NI? För ni hör inte mig, ni hör inte vad jag säger. Jag mailade och ställde frågor om varför det är så farligat att dö just i självmord och fick till svar vad den på andra sidan tangentbordet ansåg vara livets mening. Det var inte vad jag ville veta. Det var inte det jag ville fråga om. Lyssnar ni? Är ni botar hela bunten? Är ni ens mänskliga?

    Avatar

    Enligt reglerna får du inte skriva om att du tänker ta ditt liv eller hur du gör det.

    Annars är det fritt fram att tala om allt som hör livet till.

    Här har du ett citat från våra användarvillkor som du också kan läsa i sin helhet i den här länken ;

    >>

    Användarvillkor
    Mind Forum är en trygg plats på nätet där du anonymt kan prata om livet när det känns tufft. Det är en plats där respekt för varandra är centralt. Här kan man prata om såväl livet som döden, men alltid med livet som utgångspunkt. När du blir medlem i Mind Forum godkänner du våra regler och guidelines.
    Värdegrund
    Syftet med Mind Forum är att skapa en konstruktiv plats där man kan ge och få stöd när livet känns tufft. Här skall man inte riskera att bli diskriminerad eller utsättas för kränkningar.

    Inga ämnen är för stora eller små, så länge diskussionerna utgår från livet. Vi vill undvika onda cirklar som förvärrar olika typer av destruktivt beteende. Därför kommer inlägg som vi uppfattar olämpliga plockas bort och användaren kommer få en notis och riskerar att stängas av.

    vänliga hälsningar

    MIND

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.