Hem > Forum > Hopplöshet > Ork…

Ork…

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0
  • Avatar

    Efter att ha kommit hem från jobb i Barcelona i höstas, efter flera flyttar inom Spanien,Portugal,och Malta,blev det boende på vandrarhem och sedan en flytt till ett inakorderings boende i Kalmar. Men efter någon månad kändes det inte säkert med bara nysvenskar och droger..Så flyttade jag vidare till ett boende i Perstorp,där jag upptäckte att det också fanns droger…

    Vill ju inte bo på gatan eller hos min alkis farsa som inte ens orkar ringa till mig…Nu bor man i Helsingborg där jag föddes-74,där jag hyr ett rum av en Svensk kvinna utan droger,grön område och fräscht.

    Trodde inte jag skulle orka jobba alls efter en kraftig förkylning i vintras. Men lite projekt jobb hos Skånetrafiken var inte så jobbigt ändå. Simmar regelbundet också,som jag fick ångest för innan,och går på bio,som jag också fick ångest för innan.

    Nu har jag fått deltids jobb på en restaurang i stan. Men efter att gått upp i vikt, känns allt fysiskt extremt jobbigt.. Vilket får mig att falla tillbaka i depressionen…

    Att aldrig haft ett seriöst förhållande trots man är 44 nu, har gjort att jag sökt jobbresor ”kickar’ genom åren..Inte oskuld i alla fall..

    Käkar Setralin och Zopiklon som hjälper något, tillsammans med motion och deltids jobb på säsongs restaurangen.

    Men orken…Känns som tiden bara susar iväg. Vill ju hinna med att jobb resa en runda till ,vid Medelhavet innan jag blir för gammal. Dock har jag en sjuk morsa som kommit upp i åren som jag har bra kontakt med. Vill inte göra henne besviken..

    Lite härlig kärlek hade gett mig mer energi,som knappast går att köpa på ICA/Coop…

     

     

     

     

     

     

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.