Hem > Forum > Relationer > Ex eller inte?

Ex eller inte?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Vårt förhållande har vi avslutat.
    Hen ville träffa mig en sista gång. Vi sågs, vi myste, vi låg, vi sov tilsammans.

    Och nu slutar hen inte höra av sig o låter mig inte vara ifred. Så sjukt dåligt jag mått pga hen..

    har vi flera tillfällen försökt avsluta mitt liv

    har massa massa gånger skadat mig själv pga hen

    o hen lyckas fortfarande få mig att må så sjukt dåligt så jag bara vill hoppa från ett berg.
    vad fan ska jag göra

    Jag orkar inte detta mer

    är inlagd på psykakuten hela tiden fram o tbx känns de som

    Avatar

    <3 Stor kram till dig. Låter stressfyllt att exet hör av sig och vill vara nära igen. Samtidigt låter det också som att du har svaret innerst inne själv? Att det blir en berg-och-dalbana och att du blir känslomässigt plågad igen, ifall ni skulle återfå kontakten och bli ihop?

    Jag tror generellt det är en jättedålig idé att ha å göra med personer som gör en labil – när man kanske redan är på en dålig plats i livet. Så försöker jag resonera i mitt eget liv just nu också – har inte råd med drama och annat som väcker superstarka reaktioner till liv. Lyssnar på avslappningsmusik och tänker att det viktigaste just nu är att känna sig stabil igen. Kanske behöver du också göra det? Sätta gränser för det här exet?

    Det här lyssnar jag på ifall du också kan ha hjälp av det: https://www.youtube.com/watch?v=l_HViOvQfFc&t=1347s (tror Mind gjort så man inte kan öppna länken, så kopiera den istället. Det är ett helt vanligt klipp med naturljud).

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.