Hem > Forum > Depression > Känner Mig Som Icke Tillräcklig och Deprimerad

Känner Mig Som Icke Tillräcklig och Deprimerad

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • Jag Har Definitivt inte suttit och gråttit I nästan en Timme, Utav Rent av Att Jag Inte orkar.. Jag VILL inte leva, Men Jag Är Här en i dag… Känns Som Min familj hatar mig.. Jag Känner mig inte tillräcklig… Jag Har Haft Det tufft så länge jag Minns.. Men Det börjar ta på en, Jag Ser Bara mörker, Inga Ljus.. Just Blivit tillsammans med någon, Som Jag Älskar Så mycket att Det inte går att Beskriva.. Han Gör Mig glad, När Vi skriver eller hör av varandra, Han Är det bästa som någonsin hänt mig ❤️❤️❤️ Men… Det slutar Inte Min depression, Känns Bara som om jag Vill Kramma Om någon, som Jag För lita  mig själv på.. Och Bara Gråta…

     

    Jag Önskar ibland Jag Aldrig funnits.. Känner mig så nedstämd just nu.. Och Stressen Gör det inget bättre 💔

     

    Vill Inte dö, Men Kan Inte leva så här..

     

    Alla Jag Känner har alltid behandlat mig som ett ”mistag” eller som Luft… Mina föräldrar Var en Mamma som drack, Och en våldsam pappa vilket båda de Ignorerade mina behov men gav min syster varje del av dem…

    Avatar

    <3 Fina du, det är förskräckligt att du blivit behandlad som luft och som ett misstag av din egen ursprungsfamilj. Där kärleken ska froda, ju…

    Ledsen också för att de fortsätter sin kyliga stil än idag. Du förtjänar så mycket bättre!

    Förstår alla dagar i veckan att du tar illa vid dig och upplever samma utsatthet som när du var barn. Det brukar jag också göra när det händer mig. Smärtsamt också att tvingas se hur kärleken liksom portionerades ut framför ögonen till din syster. Det låter outhärdligt, förfärligt och nedbrytande. Vill skicka en stor kram till dig!

    Tycker det låter så fint med din nya partner. Så värd, du om någon, är honom! <3

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.