Hem > Forum > Skam > Vill att min ena förälder ska dö

Vill att min ena förälder ska dö

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1
  • jag har såna fruktansvärda skuldkänslor för detta men inget kommer nånsin bli bra om denne är i livet. Hen förstör de andra familjemedlemmarnas liv, och därmed påverkar min psykiska hälsa. Det går inte att prata med denne, jag har försökt, vi har en ”bra” relation och jag är den enda som hen tycker om , därför har jag såna fruktansvärda skuldkänslor och varje  gång vi ses så håller jag på att nästan börja gråta när jag ser in i hens ögon, för jag har då dagen innan bett till Gud med knäppta händer att denne ska ”försvinna”

    totalt smärtfritt jag önskar inte lidande på något jävla plan! Men jag mår som ni kanske förstår inte jättebra av mina tankar och böner. Jag skulle såklart aldrig döda personen i fråga, jag är absolut inte nån psykopatisk mördare. Men kan nån förstå hur jag känner?

    har såna fruktansvärda skuldkänslor och har nära till gråt hela tiden.

    skulle så gärna vilja bolla det här med någon anonymt här, vågar inte ta upp det  med någon på psykiatrin eller i min närhet.

    jag har såna fruktansvärda skuldkänslor för detta men inget kommer nånsin bli bra om denne är i livet. Hen förstör de andra familjemedlemmarnas liv, och därmed påverkar min psykiska hälsa. Det går inte att prata med denne, jag har försökt, vi har en ”bra” relation och jag är den enda som hen tycker om , därför har jag såna fruktansvärda skuldkänslor och varje gång vi ses så håller jag på att nästan börja gråta när jag ser in i hens ögon, för jag har då dagen innan bett till Gud med knäppta händer att denne ska ”försvinna” totalt smärtfritt jag önskar inte lidande på något jävla plan! Men jag mår som ni kanske förstår inte jättebra av mina tankar och böner. Jag skulle såklart aldrig döda personen i fråga, jag är absolut inte nån psykopatisk mördare. Men kan nån förstå hur jag känner? har såna fruktansvärda skuldkänslor och har nära till gråt hela tiden. skulle så gärna vilja bolla det här med någon anonymt här, vågar inte ta upp det med någon på psykiatrin eller i min närhet.

    Holy shit, det är som att du har förutspått mitt svar på en av trådarna som handlade om sexuella övergrepp som barn.  Vi delar exakt samma situation. Dock har jag inga starka skuldkänslor (av att föreställa hans plågsamma död) mot min ena förälder som utsatte mig för sexuella övergrepp, som du kanske kommer märka från nämnd tråd.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
1

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.