Hem > Forum > Må piss > Gaaaaaaah har inget att ta till

Gaaaaaaah har inget att ta till

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4
  • jag brukar veta varför jag mår dåligt för det brukar finnas en anledning, men jag vet inte nu. Jag försöker ha roligt genom att kolla på roliga videoklipp och så där men jag mår piss. Jag kan inte ta till alkohol för det mår jag piss av och de magiska tabletterna lyrica har jag blivit beroende av så måste hålla upp innan jag blir fast för evigt och måste ha dem jämt!(får dem inte utskrivet utan  har fått dem av en pundarvän till min pojkvän)

    Jag känner dock igendet här måendet. När jag slutade tvärt med antidepressiva fick jag svåra utsättnings symptom i form av extremt dåligt mående försökte också då förgäves muntra upp mig men det slutade med att jag blev inlagd – igen ( har varit inlagd flera gånger på psyket)

    jag har en ”Quick fix to paradise” dvs 2 lyrica tabletter 300mg are    Men vill inte ta dem!!! Men hur ska jag annars må bra.

    hur tar man sig igenom sånt här??

     

    Trådstartaren

    Min pojkvän sover, och en kompis till honom ringde och jag hörde hur dem pratade där i sovrummet och så börjar min pojkvän snarka och kompisen säger….. vad gör du?? Jag höll på att dö av skratt MEN jag mådde lika dåligt medans jag skrattade det har liksom ett järngrepp om mig. Vad fan händer

    😩😩😩😩😩

    Steg ett är att bli kvitt ditt beroende. Jag tar 5 minuter i taget just nu själv och litar på processen att det blir bättre. Kämpa på ❤️

    Trådstartaren

    Steg ett är att bli kvitt ditt beroende. Jag tar 5 minuter i taget just nu själv och litar på processen att det blir bättre. Kämpa på ❤️

    Men är det vanligt att man mår f r u k t a n s v ä r t dåligt psykiskt???? Alltså inga ord i världen kan beskriva hur jag mår, känner du också så??

    Jaa, jag vet precis vad du menar.

    gick av drogerna för en månad sen. Mår fortfarande pyton och påbörjade en antidepp behandling för en vecka sen.
    jag har vart med om detta förut och vet att det vänder. Det gjorde det sist och det är min tröst. Jag lovar dig, va utan droger och håll ut så vänder det. Speciellt Lyrica gör att man blir jätte deppig när man slutar.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.