Hem > Forum > Ångest > ångestx500000

ångestx500000

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4
  • Har sån sjuk jävla ångest. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har visserligen druckit alkohol idag men vet inte om det beror på det.

    jag tänker på alla sjukt jobbiga minnen, en efter en går jag igenom dem i mitt huvud utan att jag kan  stoppa det. kan inte ”stänga locket” jag mår fruktansvärt dåligt. Plågas av mörka tankar, ångest och minnen. Och jag ser bara en mobbares flin framför mig som säger att du kommer alltid vara en loser så är det bara jag är så glad att jag är framgångsrik och lycklig och inte som du.( blev mobbad i högstadiet) träffade på mobbaren igår… och den hade fortfarande samma uppfattning om mig ,det såg jag.

    Klockan är mycket jag borde sova för att orka med morgondagen men jag ligger här och bara plågas.    Det fanns en tid när jag var vacker och fräsch . Jag vill inte tro att det är över och att jag har återgått till att vara ful permanent som jag var i högstadiet, det FÅR inte vara så men allas blickar och avsaknaden av raggnings försök numera gör mig livrädd. Jag vill inte hamna där igen jag TÄNKER inte hamna där igen men jag börjar tappa hopp

    snälla hjälp mig

    Jag hoppas du mår bättre nu. Har du fått någon hjälp eller behandling att kunna styra tankarna hos psykolog eller liknande? Jag är i samma sits, superångest dagligen i över en månad nu. Har äntligen fått medicinen att börja verka men står snart inte ut med biverkningarna som ger mig ångest igen.

    Kom ihåg att ditt värde inte ligger i hur du ser ut eller hur “lyckad” nån annan tycker att du är. Försök att vara lite snällare mot dig själv dag för dag, till slut kommer du känna att du duger precis som du är. För det är sanningen.

    Ta hand om dig

    Trådstartaren

    Jag hoppas du mår bättre nu. Har du fått någon hjälp eller behandling att kunna styra tankarna hos psykolog eller liknande? Jag är i samma sits, superångest dagligen i över en månad nu. Har äntligen fått medicinen att börja verka men står snart inte ut med biverkningarna som ger mig ångest igen. Kom ihåg att ditt värde inte ligger i hur du ser ut eller hur ”lyckad” nån annan tycker att du är. Försök att vara lite snällare mot dig själv dag för dag, till slut kommer du känna att du duger precis som du är. För det är sanningen. Ta hand om dig

    åh tack för svar,  jag mår lite bättre tack och lov…

    nej jag brukar inte kunna sätta ord på det jag känner och upplever på mina samtal med psykiatrin..så har inte fått nån hjälp att styra mina tankar,

    styrkekramar till dig som också kämpar mot ångest❤️

    Hop pas du mår bra ❤️

    https://podcasts.apple.com/se/podcast/the-truth-about-anxiety-and-how-to-heal-it-tools/id1646101002?i=1000582487785

    Den här podden är full av handfasta verktyg som verkligen hjälpt mig när det kommer till ångest. Mest reklam de första 13 minutrarna, men sen väldigt bra innehåll upplevde jag. Hoppas det kan ge även dig/er nåt!❤️❤️❤️

    kärlek!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
4

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.