Hem > Forum > Hopplöshet > Varje sekund känns som en nål i hjärtat

Varje sekund känns som en nål i hjärtat

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0
  • Jag är en idiot. Av någon anledning kastade jag bort mitt förhållande. Jag hånglade med en annan person. Vår relation var väldigt komplicerad men jag tror vi båda älskade varandra och jag saknar henne mer än något annat. Jag drömmer om henne och vaknar upp i ångest varje dag. Jag har så mycket ångest så det känns som att jag snurrar och allt känns helt overkligt. Från att alltid ha någon där till att alltid vara helt ensam. Jag vill dö. Ångesten kommer aldrig försvinna. Jag vill egentligen inte dö men jag kan inte leva med mig själv, jag önska ibland att jag tog mitt liv när jag väl försökte 2019. Då hade jag sluppit skada henne så mycket. Jag visste att hen var deprimerad under vårt förhållande men jag visste inte att det var mitt fel, hen sa att det var mitt fel att hen var deprimerad. Och nu är det bara värre. Jag är en hemsk människa. En psykolog sa även till mig förra veckan att jag förmodligen var bipolär men jag måste gå en utredning först.

    Innan vi ens blev ihop fråga hen ut en annan person, innan vi kände varandra. Hen blev nekad men det var ett misstag. Sen blev hen ihop med mig. Två eller tre dagar efter vi gjorde slut, ca 2,5 år relation, hade dem sex. Ångrade hen att hen blev ihop med mig, slösade jag hennes 2,5 år. Det hade varit bättre om jag bara dog och dem blev ihop från början.

    Tiden går så jälva långsamt.

    • Detta ämne redigerades för 1 år sedan av en moderator. Anledning: på grund av att det strider mot användarvillkoren på Mind Forum
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
0

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.