Hem > Forum > Depression > Hej

Hej

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2
  • Avatar

    Hej.

    Är 20 och har levt ett skit konstigt liv. Allt börja när jag var liten. Har en mamma som har betett sig skit mot mig i alla år och har ingen kontakt med mig. Hon brukade lämna mig o min storebror hemma ensamma när vi var inte mer än 4-5 år. Min pappa blev indirekt tvingad till att lyssna på henne och om han inte gjorde som hon sa så hotade hon med att ta livet av sig.

    Kommer ihåg när jag var liten o dom bråka så drog pappa hemifrån och lämnade oss kvar med henne ensamma. Då tåg hon ett rep o skulle hänga sig i trappan, vi var uppe på rummet för vi vågade inte komma ut och se vad som pågick.
    Då såg vi henne hänga i trappen med skärp runt halsen så vi fick ta o rädda henne utan att veta vafan man gör.

    Jag kommer inte ihåg så mycket från min barndom för att har raderats ur mitt minne. Under tonåren så började jag med mycket droger och kriminalitet. Och har vart in och ut genom sjukvården för att få hjälp med dom psykiska problemen jag har. Men har hittills inte fått någon hjälp med dom.

    Jag vet inte hur mycket mer jag klarar och om jag ens kommer leva i morgon, antingen går jag tillbaka till deogerna för att glömma bort allt jag tänker på hela tiden eller så hälsar jag på gud eller vemfan de är som bor där uppe.

    Dom säger att de finns hjälp dom säger att de finns folk o prata med men den ända vännen jag har som kommer o hälsar på mig är döden som kommer o knackar på i huvudet varenda dag o frågar när jag ska ta klivet.

    FUCK ALLT DETTA

    Vet precis hur det känns att inte vilja eller kanske orka leva.

    Du är inte ensam.

    Kram

    Fy fan vilken skitstart du fick i livet. Jag beklagar verkligen vilken jävla osis du hade. För det var osis, otur. Det var inte ditt fel.

    Du har haft en rough start. Men du är TJUGO år gammal. Du är så jävla UNG. Du har HELA livet framför dig, och tro mig – det kan bli hur bra som helst.

     

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.