Hem > Forum > Depression > Vad är det för fel på mig???

Vad är det för fel på mig???

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2
  • Avatar

    15 år gammal. Deprimerad och orkar ej med livet. Har haft fler panikattacker o blir sönderstressad av skolan. Har självmordstankar. Har ingen o prata med. Nån som kanske är sugen på att prata?? Ja venne. Ah juste blir konstant sårad av samma tjej o klarar ej av mer

    Avatar

    Hej. Till att börja med är det ingenting fel på dig alls!

    Du skriver att du inte har någon att prata med. Om jag får komma med ett förslag skulle jag tipsa om att du provar prata med skolkuratorn?

    Du får också skriva här med mig om du vill. Det ena behöver inte utesluta det andra.

    Berätta gärna lite mer om hur du känner.

    15 år gammal. Deprimerad och orkar ej med livet.

    Hej! Det låter verkligen som du har det riktigt jobbigt just nu. Självmordstankar är inte ovanligt när man mår dåligt, men det är viktigt att du tar dem på allvar. Det går att få hjälp och har man självmordstankar behöver du prata med någon om dem. Det kommer inte att vara så här jobbigt konstant. Har du konkreta självmordsplaner behöver du komma till akutpsykiatrin. Ett steg på vägen som verkligen kan vara värdefullt är att kontakta Självmordslinjen på 90101 eller mind.se/sjalvmordslinjen. Där kan du anonymt ringa eller chatta dygnet runt med någon av Minds utbildade volontärer. Det kommer att vända, men du behöver få hjälp. Vi tror på dig.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
2

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.