Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 10,201 till 10,212 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag har fått i mig mina fem koppar kaffe och vaknar långsamt till liv. Råkade stänga webbläsaren igår och orkade inte logga in igen. Idag räckte det med tre försök.

    Har haft problem med historiken ett tag. Senast besökta sidor finns inte där.

    Ska du börja plocka isär skrivaren? 🙂

    GoMörra 🙂

    Jag förstår, och det är bökigt när det blir sådär med inloggandet. Gissade dock på att du hade somnat, lite sådär oplanerat efter medicinerna, när du inte svarade igår.

    Skrivaren får nog vänta ett längre tag, innan jag ger mig på den. Det är en del som jag redan påbörjat och som jag måste få fixat först (har bland annat två stycken “HP EliteBook 6930p” som är helt i delar och som ligger på några ställen, tillsammans med ett par andra projekt som är nedplockade och som jag påbörjat efteråt (delar och grejer lite här och var, med andra ord)). Men en mindre dammsugning inuti och avtorkning, av skrivaren, det kommer jag att göra innan jag ställer undan den ett tag.

    Här har det varit en sådan där litet kass natt igen, och jag har suttit här sedan ganska tidigt. Ska snart äta lite. Sen blir det att jag lägger mig ett tag för att sova.

    Trådstartaren

    Jag har för mig att du brukade sova en stund på dagen för ett år sedan? Det kanske brukar bli så i mörkret?

    Ska se om det finns några enkäter att fylla i. Sov så gött 🙂

    Jo, jag hade änna kommit ifrån det där med att sova under dagen, sedan ganska så lång tid tillbaka. Får försöka att “mota Olle i grind” och bryta detta snart. Men det dumma är att även om jag inte sover under dagen så kan det bli en sådan där kass natt. Tror dock inte att det har så mycket att göra med mörkret. Det är nog mer ljudet/vibrationerna här i lägenheten, var de nu kommer ifrån (pappersbruket i närheten, kanske). Och slags krampkänningar i fötterna och underbenen (är ofta uppe och går här i lägenheten på natten, på grund av dessa). Nåväl 🙂

    Nu är det strax mat, och sen sova.

    Hoppas att det går vägen med ett gäng enkäter.

    Trådstartaren

    Jag har boendestöd kl 13:00 tror Jag. Kanske det lättar nerverna lite. Eller så blir det tvärt om.

    Det är jobbigt när man inte vet vart ljudet kommer ifrån. Datorn låter konstigt. Nä det var visst en bil på utsidan 🙂

    Uppe igen, sedan ett litet tag. Hade lite svårt att somna, men sov sen ganska så bra.

    Nu ska jag börja göra mig i ordning för att ge mig iväg en sväng på cykeln igen, in till Ica och handla lite mer. Borde egentligen inte (i det här snöandet), och behöver inte, men det är lite rastlöshet som spökar.

    Hur har det gått för dig, fick du fixat med några enkäter?

    Hemma igen, sedan ett litet tag. Gick bra 🙂 . Men lurigt, på sina ställen. Dock, behövligt, och lite skönt. Nu, äta lite. Sen spana lite på SvtPlay igen.

    Trådstartaren

    Jag behöver bara en enkät till för att få en 50 lapp.

    Så det gick att ta sig fram med cykeln? Har du vinterdäck? 🙂

    Bra jobbat 🙂

    Där det är plogat är det inga större problem. Men på cykelbanorna in till själva samhället var det lite si och så med det. Och där är det ganska så lurigt att cykla; rätt var det är så sticker fram- eller bak-hjulet iväg åt sidan, efter det att har frusit slaskhögar under nya snön och där folk har gått, och ibland är det nätt och jämt att jag ramlat. Och, på sina ställen, var det tvunget att leda cykeln. Och nej 🙂 , inga vinterdäck. Men alltså, det här vet jag ju om när jag ger mig ut, så här på vintern och när det är en del snö. Och på sina sätt är det lite smått skönt med sådana här lite mindre strapatser (att tänka på annat, liksom). Och, bra mot rastlöshet.

    Trådstartaren

    Tur att du inte ramlade. Det gör nog ganska ont att bli blöt och kall.

    Jag blir helt galen på den musen Jag använder till den här laptopen. Den går upp och ner och lite hur som helst. Alltså när Jag snurrar nedåt så hackar det och allt flyttar sig uppåt. Ibland får Jag snurra åt a h_lv_te för att komma någon vart. Och Jag får fortfarande ont i fingret av snurrandet. Det första Jag ska göra när Jag får pengar är att beställa mig en ny mus 🙂

    Jo, att stå på öronen är ingen höjdare. Men man upptäcker ganska så snart hur försiktig man måste vara och ta det lugnt, och det gäller att koncentrera sig.

    Ja, den där musen är nog på upphällningen. Och tusan så slags irriterande sådant kan vara. Hoppas att du hittar en riktigt bra, och hyggligt billig, sen framöver.

    Trådstartaren

    Jag tror Jag hittade en bra här 🙂 🙂

    Och när Jag ska snurra tillbaks uppåt så fortsätter den nedåt. Ööh 🙂

    Jag ska allt hitta någon bra 🙂

Visar 12 inlägg - 10,201 till 10,212 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.