Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 9,949 till 9,960 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Go Mörra 🙂

    Håller tummarna att det går bra med kontaktpersonen.

    Trådstartaren

    Jag känner mig ännu mycket nervös. Ska träffa kontaktpersonen om två veckor igen. Fick bara en kort presentation idag. Och sjuksköterskan ska Jag inte träffa förrän om ett år igen. Jag har skött mig för bra, med medicinerna.

    Det låter änna lite sådär slags förväntat, som det är med “vården” nu för tiden. Så dåligt egentligen, med en kort presentation; liksom, vad ska det vara bra för. Å sen två veckors väntan igen. Och uppföljningen av medicinerna om ett år, ett år liksom. Nå, hoppas det släpper snart med den där jobbiga nervositeten du känner.

    Trådstartaren

    Det är inget annat att göra än att vänta.

    Har du fått SSD:n? 🙂

    Jo, så är det, det är bara att vänta.

    Nä, den nya SSD’n jag köpte har jag ännu inte fått. Men jag fick ett mail för ett litet tag sedan att den nu är på väg. Fast, det är inte speiciellt bråttom, då den är till den andra HP-8440p som egentligen bara är ihop-plockad än så länge. Den första HP-8440p håller jag forfarande på och fixar med; har precis laddat ned den senaste versionen för BIOS, och skall se hur det kan gå att få den på plats.

    Hur går det för dig, donar du med något?

    Trådstartaren

    Nä, Jag har svårt att koncentrera mig. Bara går omkring. Väntar på nyheterna. Har slut på glassen 🙂

    Uschdå. Ja, det är lite så här med. Det är änna svårt med koncentrationen, men det var värre igår. Går dock inte omkring något speciellt.

    Trådstartaren

    Jag har ingen dator att bygga. Bara småsaker att göra. Och inget nytt än på några månader. Men Jag kan se på film. Det har Jag inte gjort på länge.

    Vad tror du om att sätta upp en slags annons-lapp, om det finns någon liten annonstavla i närheten, om “Gamla intressanta dator-grejer mottages mycket tacksamt.” eller något sådant 🙂 . Och med sådana där lappar som man kan riva av, med en mail-adress som du fixat med lite sådär tillfälligt. Skulle det vara något?

    Trådstartaren

    Det var en bra ide´ 🙂 Men det var längesedan Jag såg en sådan tavla. Du fick mig att tänka lite positivt i alla fall.

    Nu ska Jag fixa ett par mackor av vörtbröd 🙂

    Det var roligt att höra, att det föll i god jord 🙂 . Jag har själv tänkt på att göra sådär många gånger, men det är så mycket grejer här hemma redan och jag har mycket som inte har blivit gjort ännu av det som ligger. Sen är det också lite problem för mig att möta folk, och grejerna skall hem på cykeln också. Jag gjorde det dock för länge sedan, då jag hade bil, ett tag efter det att jag fick köpt min första dator under hösten 1994. Och det var mycket intressant jag fick med mig hem, som folk hade haft liggandes som i garage och uppe på vindar.

    Trådstartaren

    Kanske en annons i den lokala tidningen. Det kanske blir några datorer 🙂 Men Jag har ingen bil. Vet inte hur Jag ska få hem grejorna?

     

Visar 12 inlägg - 9,949 till 9,960 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.