Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 9,061 till 9,072 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Jo, så bra att det finns sådana diskettstationer att köpa. Och en sådan rund kabel sen, blir fint.

    Vill helst inte skriva hur läget är just nu, om du missförstår mig rätt.

    Trådstartaren

    Ok, då får Jag hitta på något som du tycker är trevligt 🙂 Jag var nere hos den lokala datorhandlaren med kylaren, ny i kartong, för en vecka sedan. Men det råkade vara en till en AM3:a. Och Jag trodde den var till en lga 478. Så satt Jag vid köksbordet för en stund sedan och där ligger den mitt framför näsan på mig. En lga 478 kylare med fläkt. Har ingen aning om vart Jag har fått den andra felaktiga ifrån. Måste sluta handla på nätterna i sömnen 🙂

    Ja, alltså, som man kan röra till det. Så där skulle jag också kunna göra.

    Trådstartaren

    Jag tror Jag börjar bli dement 🙂 Har en 5,25 tums enhet liggandes som Jag inte heller vet varför Jag köpte den. Men det kanske beror på att Jag är psykiskt störd? 🙂

    Ja, alltså, vem vet om man börjar bli dement, eller hur illa det är psykiskt. Men jag tror inte att du är varken eller 🙂

    Vad är det för enhet, förresten? Är det en sådan där för fläktstyrning?

    Trådstartaren

    En sådan för fläktstyrning har Jag också, som ska vara till den nya datorn. Men Jag tror det är en sådan enhet med olika kontakter på (Den ligger i ett skåp bakom en datormöbel, så Jag orkar inte kolla nu)

    Jag skulle vilja ta mig upp till den där ruinen en gång till i år och ta några fler bilder i källarutrymmena. Ska se om Jag får med mig boendestödet någon dag? Och så får Jag ha med mig en lampa.

    Jo men, det är väl görbra att ha en sådan liggandes.

    Gött att känna så, att det är lite sug efter en utflykt. Och det där stället verkar vara ett ganska så intressant ställe att gå ikring och spana på. Har du någon bra lampa, tro?

    Trådstartaren

    Jag har ju den där nödradion. Det är lampa på den. Annars har Jag bara en ficklampa som inte är så stark.

    Får hoppas moderatorn läser detta. Vi vill att länkarna ska fungera här i forumet så vi kan visa varandra bilder och diverse sidor på nätet som vi tycker är intressanta.

    Ja, jag tänkte faktiskt på den, den där nödradion du köpte. Den blir nog bra.

    Jo, jag anropar också moderatorn som läser detta. Jag vill också att vi skall kunna länka till bilder och intressanta sidor som förut. Vi är ju också hyggligt ansvarfulla när det gäller länkandet.

    Trådstartaren

    Nu kommer snart boendestödet 🙂

    Hoppas det blir ett bra besök ikväll.

    Trådstartaren

    Det blev ett bra besök. Jag frågade om vi kunde gå till ruinen och det skulle gå bra. Så det är bara att hoppas det inte regnar på Söndag 🙂

    Nu har Jag tagit apodosen och det är läggdags. Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 9,061 till 9,072 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.