Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 9,037 till 9,048 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Nä, man behöver inte ha så bråttom. Sakerna springer ju inte iväg. Och att man behöver sprit så här i slutet av veckan, det förstår Jag 🙂 🙂

    Usch, e änna hyggligt illa till mods, här. Och det är så svårt att liksom komma på något att samtala om.

    Hur känner du dig, är du ganska så ok?

    Trådstartaren

    Jag känner av ångest och att nerverna inte hänger med riktigt. Men Jag har suttit en längre stund med en enkät, som inte ville ta slut och nu är Jag inbjuden till fler enkäter.

    Det låter bra. Hoppas du snart får dina välförtjänta femtio kronor.

    Trådstartaren

    Det var precis det Jag fick nu, en 50 lapp 🙂 Är sugen på något gött och Jag har lite glass kvar i frysen 🙂

    Bra jobbat 🙂 . Och, det gör du rätt i som fixar med lite glass.

    Trådstartaren

    Jag sitter här nu med glassbyttan 🙂 Pengarna finns på Paypal nu 🙂

    Gött 🙂 , med pengarna och glassen.

    Trådstartaren

    Höll på att glömma medicinerna. Det är tur att Jag har apodos för det står tiden på påsarna. Annars hade Jag varit osäker på om Jag hade tagit dom eller inte.

    Hittade runda floppy kablar som Jag ska beställa. Kan alltid vara bra att ha 🙂

    Nu är det läggdags. Natti Natti 🙂

    Edit: Det går visst inte att länka här längre, tyvärr

    Jo, jag tror att det hade varit samma sak för mig, att jag hade varit osäker på om jag tagit tabletterna eller inte.

    Nä, det verkar vara så, tyvärr, att det inte går att länka längre. Förhoppningsvis är det bara något tillfälligt. Men jag tror nog mer på att det är ett permanent fix. Men, jag fick tag på länken till sidan i alla fall (genom högerklick och “Copy link”, å sen ta bort det som Mind lägger till innan). Och det verkar vara en trevlig sida det där, som jag skall spana lite på strax. Och jo, de där runda floppy-kablarna är ganska så käcka.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Dom har runda IDE kablar också fick Jag se.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Vaknade vid 7:00 tiden och nu är det som vanligt igen. Jag hinner äta frukost innan energin tar slut och det känns bra. Men Jag är även nervös. Tänker att det blir bättre under dagen. Boendestödet kommer vid 13:00 tiden idag.

    Hoppas du får i hopa pengar till någon bil snart och att du mår bra? 🙂

Visar 12 inlägg - 9,037 till 9,048 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.