Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,997 till 7,008 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ja, lite så, he he 🙂

    Jo, precis, det är det enda som man hittar verkar det som. Det finns inget under energi-inställningarna eller System, eller någon annan stans vad jag såg. Väldigt märkligt.

    Sen, jag spanade i manualen för UPSilon2000 v5.4 , och här står det faktiskt att W10 stöds.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag ska prova version 5.4. Ska bara sitta här en liten stund först. Fick sova lite mer sammanhängande inatt, men Jag vaknade kl 6:00.

    Hur är det med dig då? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Faktiskt ganska så mycket så här också, denna natt och morron, med sovandet och vaknandet.

    Jo, hoppas att det gör någon skillnad med denna v5.4.

    Tackar som frågar. Och, läget är hyggligt.

    Hur känner du dig?

    Trådstartaren

    Gött att höra om läget idag 🙂

    Jag känner mig också hyfsat bra än så länge. Men Jag är skitig. Skogstrollet behöver saneras. Och det brukar kännas så gött när det är klart. 🙂

    Gott att höra 🙂 , för mig också.

    Kollade förresten med en av mina XP-datorer idag, om det där med UPS-dialogrutan med inställningar för avstängning av datorn med mera. Och det verkar som om det är från XP jag fått det. Här är denna dialogruta . Och någonstans i mitt sinne har jag då fått för mig att detta fortsatt skulle vara en del av Windows, då detta med UPS är lite av en väsentlig del när det gäller datorer. Men, nix, så var det alltså inte. Vare sig i W7, W8, eller W10, och starkt förmodat även i W11. Nåväl 🙂 . Ska se under dagen om jag också kan få fixat med ännu en skärmdump där denna dialogruta och datorn också har kontakt med en UPS. Ska också under dagen få kollat med några av de där andra UPS-programmen jag länkade till igår, om de kan funka till min förmodat liknande UPS (och om de då också kan fungera med din).

    Trådstartaren

    Det är sådant som finns i bakhuvudet, inte så lätt att komma i håg vart man såg rutan. Men nu har du hittat den och det kanske lugnar tankarna lite? 🙂

    Jag ska ta mig en cigg. 🙂

    Precis. Och det var så länge sedan, nu. Men, främst, får be lite om ursäkt, för att jag liksom “for med osanning”.

    Trådstartaren

    Du behöver inte be om ursäkt 🙂 Du har ju sett det någonstans, och just det, det var ju xp 🙂

    Jag ska sanera mig nu.

    Tack tack 🙂

    Håller på här och skall strax få hämtat ” Wise Care 365 PRO, erbjuden via SharewareOnSale ” . Tänkte få det på plats på W8-datorn. Kolla gärna om det kan vara något för dig.

    Trådstartaren

    Nu sitter Jag på tork 🙂 Och det känns jävligt gött 🙂 Ska få i mig någon frukost också. Har inte fått startat den stora datorn ännu. Men Jag känner inte att Jag har så bråttom.

    Ska kolla vad det där programmet är för något.

    Gött, att det känns gött 🙂

    Det gör du rätt i, att ta det lugnt.

    Trådstartaren

    v5.4 fungerar inte den heller, fick Jag se nu. Däremot så dyker batteriikonen upp nere vid klockan. Det står att inget batteri upptäcktes. Det verkar som om ups! en måste bli varm innan den börjar med sitt pipande, så det är lugnt en stund till.

Visar 12 inlägg - 6,997 till 7,008 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.