Lycka till! Jag håller tummarna.
29 april 2021 kl. 12:06
Passar Jag in här?
-
-
Jag har inte hört något från Netonnet ännu. Har bara beställningsbekräftelsen. Men paketet borde dyka upp idag. När Jag hämtar paketet är tandvärken borta. Jag försöker tänka lite positivt några timmar fram i tiden. Nu ska Jag fixa lite frukost.
Natti Natti 🙂
-
Hur har det gått för dig?
-
Är av med tanden men det gör ont i alla fall. Bedövningen är kvar så Jag kan inte äta ännu. Sitter här hungrig och frusen. Försöker göra något med datorn för att glömma verkligheten. Har precis rippat en film. Men Jag orkar inte se den idag.
Hoppas du har det bättre än mig när du vaknar. 🙂
Edit: Vi skrev samtidigt igen 🙂
-
Jag vet som sagt inte mycket. Men kanske att det inte är så konstigt att det fortsätter att göra ont, ett litet tag till, om man tänker sig att det kanske var en rejäl inflammation du hade. Vad tror du?
-
Ja, det är nog över imorgon. 🙂 Men fan vad hungrig Jag är. Bedövningen börjar släppa. Får se om Jag kan äta om någon timme.
-
Jo, det borde det, vad jag förstår. Fast kanske att det lättar redan ikväll.
Du har ingen sådan där typ “Varma Koppen” att fixa med?
-
Jag fick i mig några varma smörgåsar nu. 🙂 Och det blir ju inte sämre med värken. Kan bara bli bättre.
-
Det var bra. Och jo 🙂
-
Fastnar med xp-datorn hela tiden. Av någon anledning känns den rolig att greja med. Fast det är ett jävla jobb. 🙂 Och paketet från Netonnet som skulle ha kommit idag är försvunnet. Det står i PostNord-appen att det ska komma idag.
Du måste logga in för att kunna skapa nya trådar.