Jag ska precis komma igång här och förankra en Ikea-trä-hylla i ett bord med en liten vilnkel, så hyllan blir lite stabilare.
Natti Natti 🙂
29 april 2021 kl. 12:06
Jag ska precis komma igång här och förankra en Ikea-trä-hylla i ett bord med en liten vilnkel, så hyllan blir lite stabilare.
Natti Natti 🙂
Go Mörra? 🙂
Fick du fast hyllan?
Är lite stressad just nu. Måste till sjukhuset och hämta mediciner. Får skynda mig att duscha. Har inte sovit ut ännu, men Jag känner mig ganska bra.
Go Mörra 🙂
Jodå, nu står den hyggligt still, hyllan.
Synd att du skall behöva stressa. Lite kasst när det blir så. Hoppas allt går bra sen.
Nu är Jag hemma igen. Två veckor tills nästa gång.
Vad bra att du fick ordning på hyllan. 🙂
Får se vad Jag hinner med datorn idag. Måste fixa någon mat först.
Lade mig vid elva-tiden. Har varit uppe sedan strax efter fem. Sitter här med kaffe.
Hur har du haft det? Har det varit en del tröttsamt?
Fick en 50 lapp för några enkäter igen. Och så har Jag en till på G. Den kommer nog imorgon. Och så har Jag fixat lite med kablarna i datorn. Tejpade fast en censor på hårddisken och en på nätdelen. Den som är till processorn är bara nedstucken mellan kylarbladen. Skulle precis fixa med den där papp-biten, men vad klockan går när man har roligt. Fick en ångestattack vid halv fem tiden. Men Jag har inte tagit någon medicin ännu. Glömmer bort det när Jag grejar med datorn. 🙂
Bra det där, att du fixar med enkäterna.
Jo, sensorerna på väl valda ställen.
Jag sitter här och fryser, väntar på lönen som kommer imorgon. 🙂 Sedan blir det bara fyra veckor tills nästa lön i och med att det är Februari. Men nu har Jag mat så Jag klarar mig över helgen, så Jag behöver inte springa ner och ta ut pengar.
Jo, lite ruggigt är det.
Råkade titta lite närmare på sidoplåtarna som Jag hade ställt på golvet. Och det var lim från ett borttaget klistermärke. Så nu måste Jag putsa bort det också. Och på ovansidan är det några små bucklor. Kanske någon har varit förbannad. Stackars datorn säger Jag bara.
Du måste logga in för att kunna skapa nya trådar.