Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,133 till 6,144 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Tack så jättemycket 🙂

    Ja, vad skönt att det är gjort nu, för den här gången. Jo, förstår att det känns lite sådär, där nere.

    Har fått ihop de där bägge docknings-stationerna. Och har suttit här ett längre ta sen och liksom dokumenterat, och fixat med lite bilder på enheterna, som jag brukar.

    Är snart på väg in till Ica för att handla lite här, på cykeln. Ska få en “Ica-pizza Kebab” ikväll, tänkte jag 🙂

    Trådstartaren

    Ibland köper Jag pizza Rustica. Dom är tjocka och mättande tycker Jag. Men idag har Jag stekt pyttipanna. Hade inga rödbetor och ägg hemma, så det fick duga med ketchup. 🙂

    Nu väntar Jag på boendestödet. Sedan går Jag och lägger mig i en nybäddad säng.

    Natti Natti 🙂

    Hemma igen, sedan ett litet tag.

    Ska ta och testa en sådan Rustica, någon gång.

    Det lät gott ändå, med pyttipanna och ketchup.

    Natti Natti 🙂

    Go Mörra 🙂

    Har varit uppe här sedan klockan åtta, ungefär.

    Har inte hört av dig, och blir lite orolig. Hur är läget med dig?

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Ursäkta sent svar. Var på provtagning på vårdcentralen i morse. Ska ju dit om en vecka. Och så fick Jag handlat lite också. Sedan när Jag kom hem bjöd tanten på kaffe. Och efter det var det boendestöd mm. Har sprungit runt mycket idag. Men nu är det lugnt en stund, tror Jag. 🙂

    Gott att höra av dig 🙂 Gissade att det var något sådant. Jo, sitta och slappa i soffan, ett tag.

    Trådstartaren

    Nästa vecka är det både vårdcentralen och fotvården. Ännu mera spring. Man får aldrig lugn och ro här. 🙂

    Jag förstår 🙂 Fast, jag antar också att det kan bli lite tjatigt med dessa återkommande besök, som liksom kunde vara trevligare.

    Trådstartaren

    Du missförstår mig nog lite. 🙂 Besöken går bra. Men det är stressen med allt spring som blir ibland som kan vara jobbigt.

    Har dragit igång en gammal film. Mysigt att titta på i det här vädret. 🙂

    Jo, kanske lite 🙂

    Gott att du kan känna det där mysiga.

    Trådstartaren

    Det är den 24:de idag och 24 dagar till lön och en månad till midsommar som också råkar vara den 24:de i år. Samma dag som Julafton. 🙂 Och vi är på sidan 512 Mb RAM från XP-tiden. 🙂

    Jo, lite lustigt 🙂 , det där med tjugofyra. Och snart midsommarafton, jösses 🙂 Jo, dessa trevliga gamla moduler 🙂

Visar 12 inlägg - 6,133 till 6,144 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.