Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 6,121 till 6,132 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Det förstår jag, med tanke på vad du har berättat om området. Men ibland är det hyggligt bedrövligt nere i tvättstugan här också.

    Nä, du åker väl nästan aldrig till Ica 🙂 , om jag förstått det rätt?

    Trådstartaren

    Nä 🙂 Men Jag kollar rabatten varje vecka och det var länge sedan dom hade något erbjudande till mig.

    Nu är det snart dags för sängen. Natti Natti 🙂

    Jo, då minns jag det hyggligt 🙂 …vill minnas att det oftast är Willys du tar dig till.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Jag känner mig bättre nu. Det var en natts sömn Jag behövde. Spykänslan är borta. Ska fixa någon frukost nu och sedan desinficera mig.

    Hur är det med dig då? Har tvätten torkat? 🙂

    Go Mörra 🙂

    Det var gott att höra!

    Nja, idag är det lite sådär. Känner mig ganska så trött och tung. Jodå, det jag tvättade upp igår hade torkat 🙂 , och är tillbaka i klädskåpet.

    Trådstartaren

    Har du sovit dåligt? Vad synd att du känner dig trött och tung. Hoppas det blir bättre imorgon? 🙂

    Nja, det har varit ganska så bra inatt, vad jag minns. Jo, det blir nog bättre imorron 🙂

    Är det snart dags för tvättstugan?

    Trådstartaren

    Ska tvätta kl 14:00 som vanligt. Har fått i mig frukosten nu. Får ta en sväng med dammsugaren som Jag brukar göra på tvättdagar. Men först ska Jag in i duschen. Har inte mycket ork men det måste göras. Så nu är det dags att sätta igång. 🙂

    Missförstå inte ordvalet 🙂 , känner att det är lite svårt att liksom uttrycka mig. Men, jag tycker du är duktig, och jobbar på bra. Speciellt då när det är så där en del slags motigt.

    Trådstartaren

    Sitter på tork. 🙂

    Det är jobbigt, men det blir värre om Jag inte gör något alls. Då samlas dammet överallt och det blir en nästan omöjlig uppgift att fixa.

    Fungerar den där nätverksgrejen du lödde i hop?

    Jo, det är bättre att ta det lite mindre, då och då.

    Här blev det nyss att jag tvättade lite igen 🙂 , en tunnare jacka och en tröja denna gång.

    Jag vet inte om det fungerar ännu, eller om docknings-stationerna fungerar överhuvudtaget. Det behövs en ganska så kraftig transformator till dem, en på 120W. Och någon sådan fick jag inte med vid köpen. Fick dock hittat en på Tradera under gårdagen, och som jag fick köpt. Och, den dyker nog upp här i de närmaste dagarna. Sen, igår kväll, kunde jag inte släppa tanken på om jag verkligen hade fått alla de åtta ledarna i nätverkskabeln på rätt plats där på kretskortet. Så, det blev att jag plockade ned den andra docknings-stationen ännu en gång, den med den hela ethernetporten, för att då jämföra. Hade då en sådan där pip-funktion som är på en multimeter och kollade med, från lödningarna undertill på kretskorten och till slutet på en ansluten nätverkskabel. Det verkade då som om jag hade fått dem på rätt plats 🙂 , och den min lödning igår är nog fungerande, om det nu är så att själva docknings-stationen fungerar. Ska ta och börja sätta ihop dem igen, strax.

    Trådstartaren

    Jösses vilket pillejobb du har gett dig in på. Och det ser bra ut. Du är väldigt duktig får Jag säga. 🙂

    Är färdig med tvätten nu. Det är två tvättstugor där nere i källaren och vi är fem trappuppgångar som delar på dom. Belysningen är skum och källaren är gammal. Massor av spindlar och kryp där nere. Blir nojig varje gång Jag går ner där.

Visar 12 inlägg - 6,121 till 6,132 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.