Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 5,125 till 5,136 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag kör poddar på Raspberryn och somnar så gött. Vaknar någon gång på natten och stänger av.

    Natti Natti 🙂

    Jo, till det är nog Raspberryn väldigt bra, förstår jag, med tanke på att den ju är fläktlös.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra? 🙂

    Fick sova lite längre den här morgonen men är trött ännu. Och kaffet har Jag fått i mig. Känner mig lite illa till mods. Vet inte varför.

    Gissar på att du har gått och lagt dig nyligen?

    Go Mörra 🙂

    Nejdå, inte ännu 🙂

    Jo, det där är lite märkligt, att fastän man sovit lite längre så är man ändå trött, och ibland tröttare än om man hade sovit mindre.

    Har varit uppe här sedan femtiden igen. Och inatt har det varit ganska så mycket av halvsovande och ligga vaken. Har suttit här och fixat med “filer och mappar”.

    Hoppas den där känslan du har ger sig så småningom.

    Trådstartaren

    Ööh, man blir så trött av att vakna vid fem-tiden. Jag brukar inte piggna till på hela dagen när det blir så.

    Nu ska Jag ha i mig en tallrik gröt. 🙂

    Är det risgrynsgröt, i en sådan där slags plastkorv-förpackning?

    Trådstartaren

    Ja, sådan risgrynsgröt ja. Man klarar sig några timmar på den.

    Vill minnas att du nämnt om det tidigare, om risgrynsgröten 🙂

    Sitter här och äter nu (korv och potatis, för en gång skull). Sen tänkte jag lägga mig, ett par timmar.

    Trådstartaren

    Hoppas det smakar bra. Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Köpte mig en paket iskaffe. Aldrig provat förr. Det smakar som chokladmjölk med lite kaffesmak. Riktigt gött var det. 🙂 Och så blev det fiskgratäng till middag.

    Har fått paket via Schenker. Måste ha beställt något någon natt som Jag inte kommer ihåg. Det är nog drogerna Jag beställde från Colombia, eller om det var från Afghanistan? 🙂 🙂

    Uppe igen, sedan ett längre tag. Och har fått fixat med en sanering.

    Jaha, du har varit och handlat lite 🙂 Och, iskaffe, det ska jag ha i åtanke.

    Nja, inte tror jag att det där kommer med Schenker 🙂

    Trådstartaren

    Har du bytt ut fläkten på en nätdel någon gång? Funderar att göra det på den nätdel som Jag har liggande. Det är inget fel på den, bara att fläkten låter.

Visar 12 inlägg - 5,125 till 5,136 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.