Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,945 till 4,956 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Go Mörra.

    Har suttit här ett litet tag, med kaffe.

    Jo, det skall bli roligt att se det nya beloppet.

    Trådstartaren

    Sitter på tork. Kom precis ur duschen. Sedan blir det tvätt. Usch vad jobbigt. 🙂

    Jo, förstår.

    Trådstartaren

    Kl 14:00. Så Jag kan ta det lugnt en stund till. Högtalarna ska betalas i Februari. Har använt NetOnNet-kortet. Och så ska skärmen och båda Raspberry Pi datorerna betalas i April. Och ändå kommer Jag att få pengar över och det är ju bra. 🙂

    Jo, det är bra. Sen gäller det ju att försöka låta bli att göra så många inköp, men jag vet hur svårt det kan vara.

    Trådstartaren

    Ja, ha ha 🙂 Det är svårt att låta bli att handla ibland. Och Jag får säkert syn på något Jag “behöver”. Men Jag ska också försöka hålla igen lite.

    Sitter här och äter. Sen tänkte jag lägga mig ett par timmar.

    Hoppas allt går bra med tvättandet idag.

    Trådstartaren

    Nu har Jag bäddat, vikt ihop tvätten och lagt den på rätt ställe. Och ren och fin är Jag. 🙂 Klar för den här gången. Lönen syns på banken nu. Det verkar inte vara någon dröm bara. Är nervös för att någon ska bryta sig in i lägenheten. Jag känner mig inte trygg här. Känns som om Jag skulle behöva ett vapen för att kunna försvara mig.

    Hoppas du fick sova bra? 🙂

    Jodå, det blev ganska så bra med sömn, och skönt att liksom vara bortkopplad ett tag.

    Låter inget vidare, det där. Känner dock igen det, en del. Fast jag antar att känslan blir större där du bor, där det förmodat bor så många fler illvilliga.

    Trådstartaren

    God Morgon 🙂 Jag ska snart sova Jag. 🙂

    Det här området där Jag bor är klassat som utanförskapsområde.

    Trådstartaren

    Vilken chock Jag fick. Det ringde på dörren och där var boendestödet. Har inte sett dom på evigheter. Men nu skulle dom börja komma igen. 🙂

    Natti Natti 🙂

    Ursäkta ett sent svar.

    Det låter bra, med boendestödet.

    Natti Natti.

Visar 12 inlägg - 4,945 till 4,956 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.