Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,921 till 4,932 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Du inspirerade mig till att skaffa fler datorer. Tack för det. 🙂 Annars hade Jag nog bara suttit med laptoppen och deppat för mig själv. Nu kan Jag sitta här inne med ac:n till sommaren och svalka mig.

    Det var roligt att höra 🙂

    Sitter här och äter nu. Sen tänkte jag lägga mig igen.

    Trådstartaren

    Jag har inte gjort något mer med datorerna idag. Raspberryn har spelat radio hela dagen och Jag har spring i benen. Går fram och tillbaka i lägenheten. Trampar tyst som en mus. Känner mig orolig på något vis. Bara några dagar till lön och det är ju bra. Annars vet Jag inte vad som oroar mig den här gången. Såg att grannen i huset mitt emot hade gjort ett hål i balkongdörren för att låta katten gå där. Jag undrar vad hyresvärden säger när dom ser det? 🙂

    Har varit uppe ett litet tag, och smådonat lite. Här är det också ganska så liten fart.

    Låter inget vidare det där med att gå sådär fram och tillbaka i lägenheten. Känner dock igen det, och tror mig förstå.

    Jadu, ett sådant hål i balkongdörren, det är frågan det. Kan nog blir dyrt det där, att betala en balkongdörr.

    Trådstartaren

    Jag tjuvstartar kvällen med en sömntablett. Det är det enda som lindrar oron ordentligt. Väntar bara på att boendestödet ska ringa, sedan kan Jag gå och lägga mig.

    Det finns kretskort och sådant som ska lödas till Raspberryn. Har inte kommit så långt i boken ännu bara, men det ska bli roligt. Är bara framme vid kapitlet om programmering ännu. Får försöka lära mig lite mer om Linux först, så Jag fattar vad Jag gör. 🙂

    Jo, det gör du nog rätt i.

    Ja, jag tror att det kommer att passa dig väldigt bra, med sådana där kretskortsprojekt, framöver.

    Trådstartaren

    Nu börjar tabletten verka. Natti Natti 🙂

    Hoppas det blir en bra natt. Natti Natti 🙂

    Go Mörra 🙂

    Det blev inte mycket till sömn inatt. Sitter här nu med kaffe.

    Fick du en bra natt?

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag var också uppe vid den tiden. Satt med kaffet och var helt borta. Nu sitter Jag här med en c-vitamin brus. Det är starka grejor det. 🙂

    Jo, gott med lite starkt 🙂 Vet inte om du har nämnt det förut, men är det någon speciell anledning till att du fixar med en daglig c-vitamin-brus?

    Trådstartaren

    Det smakar gött. En vana som Jag har haft ett längre tag. Börjar dagen med fyra koppar kaffe. Och sedan när det börjar klarna i skallen tar Jag en c-vitamin citron. Efter det ska Jag ha ett glas Pepsi Max. Man ska dricka mycket när man äter mediciner har läkaren sagt.

Visar 12 inlägg - 4,921 till 4,932 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.