Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,897 till 4,908 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Länk till högtalarna. 🙂

    Jo, så hade jag också tänkt, att det varit häftigt om det hade fungerat med Bluetooth. Men samtidigt undrat om den version som används är säker, om den innehåller något litet säkerhetshål.

    Tack för länken 🙂 Kul att se dem. Sen, vad jag förstår, så går det att använda sig av en vanlig audio-kabel, precis som vanligt; den som också är med där på en av bilderna.

    Trådstartaren

    Jag såg också ljudkabeln efter en stund. Är lite trög ibland. 🙂 Men Jag ska se om Jag får igång bluetooth först. Antingen funkar det, eller så inte. Vet inte förrän Jag har provat. Och det är ju på Raspberryn, så inga Windows säkerhetshål där inte. Jag har inga viktiga filer där ändå.

    Jo, fast den där bilden hade ju lagts sist 🙂 Men jag skummade lite i den där bruksanvisningen också, och där verkade det som om det gick att ansluta som vanligt med kabel.

    Trådstartaren

    Nu har Jag fått paketet. 🙂 Bara väntar tills det ljusnar imorgon. Jo, det är klart att det går med kabel, men Jag måste ju testa. 🙂

    Käckt när paket kommer så, hem till en.

    Trådstartaren

    Ja, Jag har Amazon Prime för 59 kr i månaden och det verkar som det är både tv och frakt som ingår. 🙂 Nu ska Jag göra något Jag aldrig gör på kvällarna och det är mat. Blev plötsligt så hungrig.

    Trådstartaren

    Det gick snabbt med maten. Kanske kan kalla det “snabbmat” 🙂 Väntar bara på att ta medicinerna och så ringer nog boendestödet om en stund, tänker Jag. Dom vill väl kolla så Jag är nykter och städad så här en Fredag kväll. 🙂

    Jaha, Amazon Prime, det är knappt att jag kommer ihåg att jag hört det nämnas; så lite jag vet om sådana tjänster. Men, då skulle man ju nästan kunna säga att du har en abonnering på frakt 🙂

    Och där dök ett nytt inlägg upp från dig 🙂

    Trådstartaren

    Nu har boendestödet ringt, så nu kan Jag fortsätta med supandet här. 🙂 Har inget att dricka bara. Men det är inte så noga. Går strax och lägger mig. Natti Natti 🙂

    Edit: Ja det är frakt och filmer som ingår.

    Bra att de hör av sig, i alla fall.

    Sen, drick nu inte för mycket av inget 🙂

    Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 4,897 till 4,908 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.