Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 4,057 till 4,068 (av 5,126 totalt)
5,125
  • Uppe igen, sedan ett längre tag. Har återigen sovit dåligt. Känner mig inget vidare.

Trådstartaren

Mycket tid som går åt till att försöka sova, så man känner sig utvilad. Du skulle haft sömntabletter. Man känner inte av dom, utan det är bara dom första dagarna. Jag har haft sömntabletter i 20 år och Jag känner inte av dom på dagarna. Oftast kan man sova när man tar dom som man ska.

Men nu har Jag haft boendestöd och tagit min medicin. Går snart och lägger mig. 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Hur är det idag då? Har du fått någon sömn ännu?

Go Mörra 🙂

Tackar som frågar! Nja, men det blev i alla fall tre timmar inatt av sömn.

Hade en ganska så kass kväll här igår, och var hyggligt trött på tillvaron. Kom i alla fall iväg på cykeln senare på kvällen och fick handlat, vilket var lite mer eller mindre tvunget. Sen blev jag sittandes och spanade på SvtPlay, och kunde inte förmå mig till mycket annat.

Hur är det med dig idag då? Och fick du sovit bra?

Trådstartaren

Du får sova ikapp all den tiden du har varit vaken. Det borde hända snart,

Jag vaknade mitt i natten och kände mig stressad. Hade inte tid att sova, tänkte Jag, men Jag var tvungen. Det är mycket med datorerna som lockar. Får någon slags abstinens när Jag inte har rört dom på flera dagar.

Jo, hoppas det. Men det är så mycket som liksom spökar, lite extra; som en massa oro, ledsamhet, tankar, hjärtat som dunkar, och hopplöshet. Hopplösheten är mycket för att jag inte kan komma mig för att fixa det för mig. Och alla dessa tankar som jag tänkt så många gånger; varför försvinner inte sådan där gammal skit, varför måste allt upprepas i huvudet gång efter gång. Usch, det är som om jag sitter fast i något, och förmår inte dra mig loss. Nåväl, och ursäkta mig.

Jag känner igen den där känslan, av massa fix med datorerna som man vill göra. Och den där slags stressen som det ger, vilket förmodligen kommer av att man har svårt att göra en hel överblick och inte gärna vill missa något. Och, dator-abstinens, det är ganska så bra abstinens det 🙂

Trådstartaren

Du skulle behöva mediciner. Inte för att vara negativ på något sätt. Men det blir mycket lättare med allt när man har mediciner. Man känner sig tryggare på något vis. Mycket av skiten försvinner.

Har precis fått i mig frukosten. Sitter här i morgonrocken ännu. Får klä på mig och gå upp. 🙂

Jo, jag håller med dig, både när det gäller mediciner och sömntabletter. Men sen det där med att det blir en del av uppföljning från någon läkare, som också har förstått vad det är frågan om med mig och skriver ut så rätt medicin som möjligt; det känns ganska så omöjligt, i alla fall här på den här lilla orten. Skulle verkligen behöva komma här ifrån, och där är då mycket av den där slags hopplösheten; hur att fixa det, när jag knappt kan möta folk med mitt dåliga självförtroende, och när jag inte heller får ihop alla steg i huvudet som man måste göra för att flytta. Det är så mycket ”Moment22” i detta, och så mycket annat när det gäller mig. Nåväl.

Ska snart äta här. Köpte mig en IcaPizza igår (Hawaii), när jag var iväg på cykeln; ska bli gott. Sen skall jag lägga mig och förhoppningsvis få sova.

Trådstartaren

Pizza till frukost 🙂 Hoppas verkligen att du får vila ut.

Ska se om tanten under har vaknat.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Go Mörra 🙂

Ber återigen om ursäkt! Tillvaron är en hel del skakig, liksom. Och det är svårt att tänka, och skriva. Men, jag vill såklart gärna skriva; har gjort mina försökt, men det känns som om det bara blir tokigt.

Det blev inte många timmar till sömn, inatt heller. Har suttit här sedan tre inatt, eller rättare sagt försökt att sysselsätta mig med lite diverse småplock. Har ganska så nyss ätit. Och tänkte lägga mig igen för att försöka sova.

Hur är läget med dig? Gissar att det är hyggligt under kontroll?

Trådstartaren

Jag blev lite orolig när du inte skrev. Tänkte att du kanske hade ramlat från spisen eller något.

Jag har beställt städning. Får inte bort dammet själv. Dom kanske kommer i morgon eller nästa vecka.

Visar 12 inlägg - 4,057 till 4,068 (av 5,126 totalt)
5,125

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.