Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Jag lät den gå en stund och temperaturen ligger på 75 grader. Men inget oljud eller något annat vad Jag märker. 🙂

    Ja, så hade jag också gjort, låtit datorn gå för att se vad som händer med temperaturen.

    Trådstartaren

    Vad mixtrar du med då? 🙂 Själv sitter Jag här med täcke och fryser.

    Får be lite om ursäkt, om man säger, att jag är så kortfattad. Känner mig inget vidare, och har ganska så svårt för att ta mig för något speciellt. Men jag har i alla fall kommit mig för att ta fram ett externt SCSI-kabinett där jag fixade dit en av de där fem SCSI-diskarna jag köpte för ett tag sedan och som jag hade dömt ut som kassa, och den disken har jag fått raderat under tiden jag sov utan att datorn tappade kontakten med den som tidigare. Håller just nu på att formatera samma disk, och det verkar faktiskt fortsatt lovande. Kanske då att det var den adapter jag använde tidigare som nu hade blivit allt för sliten, som var orsaken. Och kanske, kanske, att diskarna ändå är ok.

    Trådstartaren

    Så bra då. 🙂 Då kanske diskarna är ok i alla fall.

    Sitter fortfarande här och fryser medan Jag väntar på boendestödet. Och så har Jag massor av sysselsättning med datorerna fast än att Jag inte har så många.

    Ja, kanske.

    Sen en sak som slog mig nyss, som jag glömt av flera gånger att tipsa om, är ” MSTech Folder Icon ” hos SharewareOnSale, utifall det hade varit något att ha. Fast, gissningsvis har du redan sett det.

    Trådstartaren

    Jag väntade på boendestödet hela dagen och han var bara här i fem minuter. Och igår var det tre minuter. Jag stör mig lite på sådana detaljer. Jag är inte värd någonting. Men nu har Jag tagit min medicin. Hörs imorgon. Natti Natti 🙂

    Ursäkta mig; släpade iväg med mig här och fixade med en sanering.

    Tråkigt att höra om boendestödet. Och jag tycker inte att det är “detaljer”, jag skulle mer vilja säga att det är bedrövligt. Speciellt när det får dig att känna den långt ifrån roliga känslan av att inte vara värd något.

    Förstår att du förmodligen har lagt dig sedan länge, och kanske ser det här först imorron; men, Natti Natti 🙂

    Go Mörra 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag känner att Jag mår bättre nu när Jag får sova länge. Har inte ont av mörkret, utan tycker det är mysigt. Och så kom snön igår. Riktig Julstämning är det. Jag kanske sover längre tack vare medicinerna. Sköterskan sa till mig att Jag skulle ta en medicin redan klockan 17:00. Det är jobbigt att hålla reda på tiderna och det är lätt att bli sen med medicinen.

    Jo, så viktigt det där är, att sova ordentligt. Gott att höra, att du sovit bra.

    Jag har inte heller ont av mörkret. Men på senare tid har det ju blivit så tokigt med sömnen, att jag lägger mig när det varit ljust ute någon timme, för att sen vakna när det mörknat igen. Har inte känt så förut, men det skapar någon slags frustration.

    Ja, det där gissar jag är en mycket god idé, som sköterskan kom med.

    Trådstartaren

    Tanten under kom hem igår kväll. Så hon bjuder nog på kaffe i eftermiddag. Hon ringde igår. Jag har kollat hennes post medan hon var borta. Och boendestödet kommer vid 12:00 tiden idag. Men nu ska Jag ta min morgonmedicin och tända ett värmeljus. 🙂

    Hoppas det gick bra med hårddiskarna? Eller har du hunnit testa fler?

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.