Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,217 till 3,228 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Gott 🙂

    Jo, ganska så.

    Gick allt bra?

    Trådstartaren

    Vad hemskt. Jag vet hur det är att känna sig dålig i nerverna. Man kan bara spy på det. Fy fan. Ööh

    Jag träffade inte på någon som ville mig något. Och nu är Jag i hemmets lugna vrå. Ska starta upp xp-datorn och se hur den mår idag.

    Gott att höra.

    Det låter bra. Hoppas den mår bra 🙂 . Och om du spanar där under “Type” för disken, så hade det varit lite roligt att få veta vad det var för alternativ där, då det konstigt nog inte skrevs ut i manualen.

    Ska börja med maten här.

    Trådstartaren

    Det står några rader med IDE Disabled och sedan kommer disken. Ska ta en bild på det när Jag har värmt upp datorn.

    Känn ingen som helst brådska.

    Har satt mig här igen, och skall äta lite. Sen lägga mig ett par timmar.

    Trådstartaren

    Fixar det senare. 🙂

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Bios 1 Bild

    Bios 2 Bild

    Inte så mycket att se. Nu startar den som den ska i alla fall. 🙂

    Uppe igen.

    Tackar för bilderna 🙂 Men lite kontigt, det fanns ju inget val för “Type” som det stod om i manualen.

    Ska ge mig in i duschen, och ställa mig där ett längre tag.

    Trådstartaren

    Go Mörra igen 🙂

    Jag sitter med xp-datorn och grejar. Det finns hur mycket som helst att göra där. Inga problem där inte. Men Jag har problem med spriten. Ja du läste rätt. Jag är utan. 🙂 🙂 🙂

    Så där ja, färdigsanerat för denna gång 🙂 Har nyss satt mig här med kaffet.

    Ber lite om ursäkt, men jag är inte riktigt säker på att jag förstod det där du skrev om spriten. Är det så att du tidigare haft om man säger alkoholproblem, men sedan länge är nykter?

    Trådstartaren

    Det var bara på skoj. Man har problem med spriten om man är utan. 🙂

    Jo, Jag drack så mycket Jag kunde i min ungdom. Bodde med A-laget och var ett tag en av dom. Men det var då det. 🙂

    Jag förstår 🙂

    Jag har också problem med spriten, liksom 🙂 Den Isopropylalkohol jag har är det mycket lite kvar av nu. Och det går fortsatt inte att köpa mer via Apotea (fortsatt “Tillfälligt slut”, sedan ganska så länge nu). Det får bli att jag tar mig till det lokala Apoteket här inne i det större samhället, häromdagen. Gillar dock inte att gå in där, och flaskorna är lite dyrare; men men, jag klarar mig inte utan spriten 🙂 …så att säga.

Visar 12 inlägg - 3,217 till 3,228 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.