Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,157 till 3,168 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Nätdelen och grafikkortet ligger på köksbordet och väntar. Blev sittande med att aktivera Office 2010 och Jag lyckades till slut. Men Jag fick röra mig på nätets bakgator för att hitta ett sätt att aktivera den. Det är för jävligt att det inte går att aktivera gamla program på ett lagligt sätt. Jag har ju licens på det.

    Go Mörra när du vaknar. 🙂

    Ja, jag hade också tyckt att det varit för jävligt, när du nu har en licens, och sen behöva fixa med en aktiverare. Det gamla “Office 2000 Premium” som jag har går för den delen att aktivera, men det är väl för gammalt för att de skall bry sig där på Microsoft.

    Trådstartaren

    Men det är lite spännande med hackertools. 🙂 Sitter här och väntar på boendestödet. Har ett värmeljus på bordet och Jag tycker det är kallt.

    Jo, jag tycker också det är kallt.

    Trådstartaren

    Brrr, kallt ja. Jag väntade och väntade, sen kom det en som bara frågade om Jag behövde någon hjälp, sedan gick han. Vad Tråkigt med sådana besök.

    Men det är roligt med xp. Har hur mycket som helst att göra med den datorn. 🙂

    Här har det blivit strax över tre grader ute.

    Jo, tråkigt, och att det är såpass skillnad på de som besöker.

    Gott att du känner så för datorn och XP, sådant där är värdefullt.

    Trådstartaren

    Fick precis i mig några ost-bröd med ost och skinka. Det var gött. 🙂

    Det är lite ovanligt chipset på den datorn. Det är Nvidia drivers till både moderkortet och grafikkortet på den. Och när Jag pockar ur det gamla grafikkortet kan det ju vara bra att avinstallera det först. Ta bort maskinvara eller vad det nu hette?

    Jo, det lät gott 🙂

    Det är nog en god idé att försöka att få avinstallerat drivrutinerna för det gamla kortet, innan det nya kommer i. Det hade nog jag försökt med, i alla fall.

    Trådstartaren

    Får försöka med det nu i veckan. Det skulle visst bli regn någon dag, så man kan ordna med det då. Jag kanske tar mig en sväng till Ikea imorgon på förmiddagen. För det är nog ingen risk att Jag får sova länge.

    Jo, kollade på nyheterna och vädret igår, och då sades det att det skulle bli regn som imorron (vill jag minnas, i alla fall). Men när jag nyss spanade hos SMHI så verkar det inte vara mycket av regn imorron. Men däremot på onsdag, verkar det som.

    Trådstartaren

    Det blir nog bara några droppar imorgon. Och på Onsdag ja. Då blir det en hemmadag. 🙂 Nu ska Jag gå och lägga mig. Natti Natti 🙂

    Ännu en sådan där gång då det inte gick att fixa med ett inlägg, strax efter ditt. Testar igen…

    Natti Natti 🙂

Visar 12 inlägg - 3,157 till 3,168 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.