Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,145 till 3,156 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Ja, fy tusan, jag hade känt samma sak. Hade fått förbereda mig rejält, och nästan suttit som om jag skulle starta på hundra meter häck. Se bara till också så att pappret du skriver på inte glider iväg när du sitter där med en hand och skall skriva, liksom öva lite innan.

    Trådstartaren

    Jag gjorde så när Jag aktiverade XP. Skrev fort som fan. Och så får dom upprepa. Jag trycker på det hela tiden. Om dom bara kunde läsa siffrorna i en lugnare takt.

    Och så låter Jag telefonen ligga på högtalarläge, så har man den handen fri. 🙂

    Ja just det, du har ju en smartphone 🙂 Jag såg mig själv sitta där med min gamla Nokia.

    Trådstartaren

    Dom blir fort gamla dom där telefonerna. Jag brukar ha dom så länge dom funkar.

    Nu får Jag gå och lägga mig. Är trött. Vaknade tidigt i morse. Natti Natti 🙂

    Jo, så är det nog, att de allt för fort blir gamla, redan efter några år bara. Då är det nästan bättre att ha kvar en jättegammal (min “Nokia 3510i”) som inte kan bli “gammal”.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Jag kollade lite snabbt och det finns Nokia med 4G. Dom är inte så dyra heller.

    Lön idag och Jag väntar på nätdelen som kommer om ett par timmar. Jag var uppe i mörkret och drack kaffe. Fick se att det var frost ute. Vet inte hur Jag mår ännu. Om Jag orkar ta mig till Ikea.

    Go Mörra 🙂

    Jag hade egentligen väldigt gärna velat ha en smartphone. Vilket nästan också börjar bli lite av ett måste nu för tiden, att ha en. Men det får nog bli lite längre framöver, när läget förhoppningvis har ändrats.

    Jaha, du får pengar idag. Jag får dem under morgondagen.

    Usch, frost där hos dig imorse.

    Trådstartaren

    Ja, skitkallt. Fick precis i mig frukosten. Ööh 🙂

    När Jag startade xp-datorn så kom det upp systeminfo på den svarta skärmen. Tryckte på reset-knappen men då fungerade inte startmenyn. Och högerklicksmenyn fastnade på skärmen. Så startade Jag om några gånger, samma fel. Men sedan stängde Jag av strömmen en stund och då blev den normal igen.

    Vilka märkliga fel. Kan det ha med grafik-kortet att göra tror du, det som du sade skapade som en vågrörelse på skärmen?

    Trådstartaren

    Det tar nog en stund att köra in systemet. Märkte att den där vågrörelsen bara syns i MyPal. Jag ska försöka aktivera Office här om en stund. Och så ska Jag ner på stan och hämta nätdelen sedan. Har inte fått sms:et ännu.

    Trådstartaren

    Det går inte längre att aktivera via telefon står det. Och det gick inte med internet heller. Ska se om Jag hittar något på nätet om det.

    Paketet har kommit. Drar ner på stan om en liten stund.

    Hoppas det går bra, med allt.

    Sitter här och äter nu. Sen lägger jag mig ett par timmar.

Visar 12 inlägg - 3,145 till 3,156 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.