Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,133 till 3,144 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Jag förstår 🙂 Hoppas att den fortsatt fungerar som den skall, XP-datorn?

    Trådstartaren

    Jo, den funkar bra. 🙂 Fastnar med gamla filer och program. Det var så länge sedan Jag grejade med det så Jag har glömt bort en massa. Man får lära sig på nytt. Men den går väldigt fint med ssd-disken.

    Jättebra 🙂

    Trådstartaren

    Försökte ju installera Office 2010 på den för ett ta sedan. Och då svarade datorn att Jag redan hade en nyare version. Det måste vara licensen. Men hur som helst, så får Jag inte bort resterna av det i nytt på högerklicksmenyn. Det kommer tillbaks varje gång Jag rensar i registret. Inte ska Jag väl behöva installera den på nytt, för att bli av med skräpet?

    Fy så dumt, och bussigt, att det inte rensas efter det att det sades att det inte gick att installera. Vad tror du om att starta upp installationsprogrammet för “Office 2010” igen, och se om du kan hitta någon form av avinstallationsfunktion/program, för att se om det kan rensa bort det som lämnats kvar?

    Trådstartaren

    Jag är inne på samma tanke. Hittade en gammal Revo Uninstaller bland filerna. Den hittar inte Office. Men kanske om Jag sätter i cd:n med office igen och rensar med Revo efteråt. Det är planen än så länge. 🙂

    Hoppas det går bra 🙂

    Trådstartaren

    Ha ha ha 🙂 Nu gick den att installera. Fast utan internet. Men nu kan Jag inte bestämma mig för att chansa med nätet eller ta bort det. 🙂 Jag har uppdateringarna till det på hårddisken.

    🙂 Jag hade nog chansat på nätet, man måste ju liksom kunna koppla upp sig.

    Trådstartaren

    Den vill bli aktiverad nu. Så det är nog så dom ser att Jag har licens till nyare. Kanske blir tvungen att ta bort den ändå. Får fundera på det tills imorgon. Hittar en massa gamla filer där på hårddisken. 🙂

    Edit: Jag ska försöka aktivera den via telefon i morgon.

    Jo, det var nog ganska så mycket att räkna med, att det “ringdes hem” och att det skulle bråka. Hoppas du lyckas att aktivera, imorron. Om inte annat, så gissar jag att det är så mycket lättare för avinstallationsprogrammet att rensa ordentligt när nu Office kom helt på plats.

    Trådstartaren

    Det är en jävla massa siffror att skriva upp innan Jag ringer. Jag ser nästan inte dom siffrorna i dom små rutorna. Och så läser dom upp så väldigt snabbt, så Jag hinner inte skriva med tangentbordet, utan får skriva av vad dom rabblar upp. Det är stressigt.

Visar 12 inlägg - 3,133 till 3,144 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.