Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 3,049 till 3,060 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Jo, mystiskt är ett bra ord. Det hade varit intressant att få veta hur det egentligen låg/ligger till. Gissar dock att det i grund och botten mest handlar om att folk skall kunna ha en så mycket större chans att få tillbaka sina personliga filer och mappar, och program, på ett sätt som inte gick innan W10. Och då måste det nog lagras en hel del info om innehållet på hårddisken hos Microsoft, både fysiskt och psykiskt (om man säger).

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    Go Mörra 🙂

    Har legat vaken i flera timmar. Och kaffe har Jag druckit. Tog nyss medicinen också. Ska upp till sjukhuset sedan och hämta mediciner. Och så ska Jag kolla till Morsan, för att se om växterna lever.

    Ööh 🙂

    Go Mörra 🙂

    Har nyss satt mig här med kaffet.

    Ööh 🙂

    Trådstartaren

    Ööh 🙂 Frukosten är på G. Sedan åker Jag.

    Hoppas allt går bra idag.

    Trådstartaren

    Har några minuter på mig. Hinner ta mig en cigg. 🙂

    Har nyss ätit här. Tänkte lägga mig ett par timmar.

    Gick allt bra idag?

    Trådstartaren

    Jag är helt slut av allt spring som det blir när man har varit på stan. Ööh 🙂 Fick min medicin i alla fall. Och så har Jag ordnat med betalningar som Jag har gjort på kredit. Fattig resten av året. Men det blir bättre efter Nyår.

    Uppe igen. Ööh 🙂

    Lite sådär på gott och ont, det där, med att kunna köpa på kredit.

    Trådstartaren

    Det är så lätt att betala med klarna mm. Man behöver inga pengar på nätet. Men sedan ska det betalas.

    God Morgon Ööh 🙂

    Jaha, Klarna. Ja de har nästlat sig in nästan lite överallt.

    Trådstartaren

    Jag är trött och frusen. Inget boendestöd idag. XP-datorn är igång, men Jag har inte orkat med att byta minnen på den ännu. Får se imorgon, om Jag får sova inatt. Vilket flyttande det har varit med datorerna här på sista tiden. 🙂

Visar 12 inlägg - 3,049 till 3,060 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.