Hem > Forum > Varmprat > Passar Jag in här?

Passar Jag in här?

Visar 12 inlägg - 2,365 till 2,376 (av 11,288 totalt)
11,287
  • Trådstartaren

    Den håller på att uppdatera sig nu. Får se vad som händer sedan.

    Jag gissar på att du är på ICA och köper körv? 🙂

    Trådstartaren

    Den stora datorn är ok med aktiveringen, men inte laptopen. Men det går ju att surfa.

    Natti Natti 🙂

    Jo, jag tog mig en sväng på cykeln in till Ica. Och köpte bland annat varmkorv 🙂

    Ska äta lite nu. Sen spana på SvtPlay, ett längre tag.

    Natti Natti 🙂

    Trådstartaren

    God Morgon? 🙂

    Har sovit ganska bra inatt. Men Jag är nervös. Det beror nog på laptopen. Nu är det strax frukost. Får se om Jag hinner åka upp till Morsan och sätta en blomma idag.

    Fungerade den andra hubben?

    God Morgon 🙂

    Har nyss satt mig här igen, med lite kaffe. Somnade ganska så sent inatt. Har sovit ganska så länge, men inte så bra. Är trött och mår inge vidare.

    Gott att höra att du sovit bra.

    Jodå, det gick bra med nya/begagnade hubben. Hade till och med satt på en bit tejp på en av dem där jag skrivit att den hade blivit testad, vilket jag inte kom ihåg till en början att jag gjort. Men som sagt, det gick bra, och det var bara att byta ut den då det var en dylik. Och främst den anslutna backupdisken gick att nå igen, skrivaren och scannern, och en diskettstation.

    Hur går det med laptopen och W?

    Trådstartaren

    Det är forfarande fel version av Windows. Och på Lenovos suport står det att dom ska ha över 300kr för att fixa felet. Jag vet inte hur det har blivit så. Men det går att använda programmen ännu. Jag vägrar betala. 🙂

    Så typiskt bussigt, liksom. Och faktiskt ganska så otäckt; att det kanske finns en lösning för en person som köpt deras dator och program, men betala först. Nä, jag hade heller inte betalat något, kanske främst då i någon form av principsak.

    Vad skall du fixa med för blomma till Mamma idag?

    Trådstartaren

    Det ser ut så här. Bild

    Jag tror det blir ljung nu när det är höst.

    Måste duscha nu. Hör av mig sedan. 🙂

    Tackar så mycket, för skärmdumpen. Intressant att se. Men samtidigt, så otäckt och oseriöst; vilka affärsmetoder, liksom. Sen det där med “Mindre än 27,09kr per månad”, är ju nästan lite av humor; speciellt också med tanke på att 325kr delat i 12mån är ungefär 27,083kr.

    Ja, ljung blir fint.

    Trådstartaren

    Nu sitter Jag på tork. Har precis tagit min efter duschen cigarett. 🙂

    Hoppas allt går bra sen 🙂

    Trådstartaren

    Jag lyckades starta om datorn från usb-minnet och nu är licensen äkta igen. Men nu måste Jag kolla så det ligger på rätt plats på hårddisken och hitta mina program.

    Jippiiii 🙂

    Nu ska Jag hjälpa tanten under. 🙂

Visar 12 inlägg - 2,365 till 2,376 (av 11,288 totalt)
11,287

Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.