Får se vad Jag kan hitta på. Jag ska ta dom vanliga medicinerna nu. Det är någon enstaka plusgrader ute och här sitter Jag med öppet fönster och balkongdörr.
29 april 2021 kl. 12:06
Passar Jag in här?
-
-
Jo. Och det blir väl kanske lite dumt med ännu en tablett, som kanske stör de andra (vad vet jag, men som du såklart vet så mycket bättre).
Då blir det att du lägger dig för att vila snart, antar jag?
-
Jag får vila en stund till. Får se om Jag orkar tvätta sedan.
-
Jo, vila skönt!
-
God Morgon? 🙂
Hur e läget?
Ursäkta att Jag inte har hört av mig, men Jag har legat med feber i en hel vecka och lite till. Orkade inte tvätta vare sig mig själv eller kläderna. Var uppe kl 7:00 på Fredagen och la in tvätten. Kl 8:00 lade Jag tvätten i tumlaren och åkte ner på stan och handlade. Kl 9:00 var Jag hemma och hämtade upp tvätten och så gick Jag och la mig igen. Orkade inte vika eller någonting. Bara sova.
Är fortfarande snuvig och lite lätt yr i skallen. Orkar sitta en stund med datorn i alla fall.
-
Gomorron 🙂
Det är såklart helt ok. Misstänkte att du blev sjuk. Gott att höra av dig, dock. Men det var väldigt, som det blev. Förstår att du har haft det jobbigt. Skönt att det verkar lätta, i alla fall.
Här är det hyggligt ok, tackar som frågar.
-
Jag har varit ute med många påsar sopor. Att man gör av med så mycket skräp. Jag tycker Jag slänger varje dag, men ändå är det lika mycket kvar. Och allt bär man hem från affären.
-
Jo, jag tänker likadant. Det är väldigt vad man liksom skräpar ned. Har själv just nu fyra påsar i hallen som väntar på att slängas. Å andra sidan, vad ska man göra; alla dessa förpackningar, och ibland förpackning i förpackningen.
-
Jag är dement. 🙂 Och senil. 🙂 Skallen vill inte komma igång. Sitter här och försöker lära mig hur en väderstation Jag köpte fungerar. Det är en <span class=”text-inherit text-text-primary” aria-disabled=”true” aria-current=”page”>Andersson Väderstation WSN 2.0. Den har stora och tydliga tecken, så man ser något.</span>
-
Jo, jag förstår 🙂 Och de där knappsatserna på dessa attiraljer, att lura ut varje gång hur deras funktioner är. Som nyligen då det blev Sommartid, och jag fick återigen hålla på att trycka ett tag innan jag kom på hur att ändra tidsinställningen (på ett par sådana där väderstationer). Det är ju visserligen ganska så lätt, oftast. Men jag glömmer av det från gång till gång.
Du måste logga in för att kunna skapa nya trådar.